Kan ik eindelijk mijn vrienden afmaken met Xbox Live! krijgt je dit! Twee vrienden van me hebben vandaag zonder succes bij verschillende winkels in Amsterdam en Diemen geprobeerd een Live! kit te kopen. Is dit een lokaal probleempje of hebben meer mensen hier last van?
Heel veel winkels hebben geen XBL-setjes in gekocht. En de winkels die het wel hadden gedaan , die kregen maar een hand vol setjes geleverd.
Mja, alle Dixon winkels hebben er geloof ik 5 gekregen, er zijn toch aardig wat pakketjes geleverd, ze waren echter binnen een paar uur uitverkocht dus ja
Bij Wehkamp is de levertijd nu 1 week. Maar ik heb ook al gelezen dat de nieuwe uitzending door M$ pas 2e week April wordt uitgeleverd. Ik heb Xbox Live nu maar bij Wehkamp gereserveerd.
DIEMUH!!!!!!!!!!! Lol ja weet het overal uitverkocht! Ik ben bij de bartsmit Beverwijk geweest daar heb ik het gekocht ze hadden er nog 2.
In Den Haag had ook maar één freerecordshop filiaal setjes gekregen, en ook maar 5 stuks.. Het schijnt wel dat je ze op hun site kan bestellen.. ik heb het niet nagekeken.
2 demos. Ik heb zelf nog nie maar kameraad wel en die kreeg 2 demos. Ik heb geen adsl basic. Maar ik ga nog wel ff zeiken en ik wacht ff af wat de kosten zijn voor het tweede jaar
lol.. kameraad. Zeker communist ofzo? Lijkt me sterk dat ie maar 2 demos erop heeft zitten, of hij heeft een soort Amerikaanse pre-order versie
hehe, kwas bij gamesstore 2 weken geleden moi: kwil graag live setje reserveren winkel: totaal niet nodig, we krijgen alles uitgeleverd moi: doe toch maar winkel: ok 3 weken later moi: hebie nog xbox live setjes winkel: nee helaas, tenzij je gereserveerd hebt, er is maar 10 % uitgeleverd.... dus..wel klote jah, volgende lading pas in april