FIFA 09 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cervélo

    Cervélo I LiKe FiFa

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was raar, want ik de mail stond 47. En keek ik bij mijn spelershub stond er al 553 :).
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je begint ook met 500 hé.
     
  3. DonDiabloNL

    DonDiabloNL Pro Fifa'er

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog een goeie formatie voor Spanje? Met welke spelers enzo? als je niet wil zeggen doe ook geen moeite dan. Ik verlies alles snap er niks van terwijl ik niet eens slechter ben.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had laatst weer iets wat ik nog nooit had gezien, het was aftrap voor de tegenstander na een doelpunt en voordat de bal werd gepast kon ik al de cirkel inlopen en stond ik naast ze voordat ze de bal raakte8)
    Wel grappig, meteen de bal afgepakt dus..
     
  5. DonDiabloNL

    DonDiabloNL Pro Fifa'er

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb goede tactiek kunnen vinden met Spanje, heb nu 6 op rij gewonnen met de nieuwe tactiek, dus nog ongeslagen, deze vond ik persoonlijk het mooist.

    DonDiabloNL [Level 2] vs J Romeo89 [Level 20]

    3 - 2 (final score)

    Skill Level Points = 56

    Eerste helft hele tijd druk van hem, hij Engeland ik Spanje. Ik kom er één keer uit met Torres en direct 1-0 in de 35e minuut , moet je nagaan was me eerste aanval pas :p. Na rust scoort hij direct de 1-1 in de 49e minuut. Ik kom steeds meer in balbezit en kom met 2-1 voor in de 75e minuut door een counteraanval die werd afgerond door David Villa. 4minuten later, 79e minuut direct 2-2 om de oren door slecht verdedigen. Na de 90e minuut was het nog steeds 2-2, dus verlenging nodig. In de verlenging had ik 2x een 100% kans, maar in mijn geval was dat geen 100%, anders waren die er wel ingegaan :D. Het bleef 2-2 dus, penalty's. De penalty series gingen nogal vlot, hij wist van de 4 maar eentje te raken, waardoor ik met 3-1 won met Penalty's.

    Altijd mooi om van zo'n hoge Level te winnen :p
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    wtf!

    Na Liverpool - Chelsea gezien te hebben met een vriend dachten we kom laten we ff fifa spelen, ik heb ranked nog nooit met een guest gedaan op mijn xbox, maar hij bleef dus 2x vastlopen :x:confused:=(. What to do, What to do?
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk 2 blz terug.
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb er maar 2.

    Ik had er al last van met exhibition, maar toen had ik ff 2 offline accounts gemaakt en ging het wel.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2009
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik had vandaag iets gierig:

    Ik lobde de baal over de keeper, andere speler schiet hem tegen mij aan in het goal maar omdat ik daarvoor getackeld was kreeg ik een vrije trap i.p.v een goal :mad:
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook de FIFA 09 Save Data van je Harddisk verwijderen, dat schijnt ook te helpen.
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Wel al mijn seizoenen etc dan kwijt? Moet ik dan ook die squad files opnieuw doen, en ben ik dan ook mijn Adidas Live Season kwijt?
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang van wel ja. Je kan eerst proberen alleen Live Season eraf te halen, ik had gelezen dat dat soms ook genoeg is.
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Nog een vraagje dan, zonder Adidas Live Season heb je toch geen squad updates offline? is mij in ieder geval niet gelukt om de nieuwste squad files te hebben met exhibition of play a friend, maar toen had ik vandaag die live season gedaan (free) en toen had ik ze wel bij play a friend. Hoe kan ik dat nu oplossen dan?

    Oh en die 50 uur achievement, moet ik daar dan ook mee opnieuw beginnen?
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Speelde vanmiddag 2 potjes tegen zo'n engels snotjong:cool:..

    Eerst Porto-Liverpool (ik was Porto).. En won die wedstrijd met 2-0 maar had veel meer kunnen zijn:9.. Toen 2e wedstrijd zegt ie van: Ja, i'm gonna beat you blabla.. na 4 minuten stond ie al 2-0 achter.. en toen was het 7-1 in de 50e minuut vraag ik zo van: 'How old are you, you sound like a 10 year old.' Zei die van: 'Maybe..' Dus ik lachen en toen ging die weg :cool:.. Prachtkereltje!

    Porto speelt trouwens echt zwaar relaxt!! Cissokho is echt een snelle linksback en dan met Lisandro in de spits!
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Sta nu 1-0 voor tegen Barca, speelde echt verdedigend een berenpot en ik maak uit een prachtige aanval, tevens eerste kans, de 1-0 en nu loopt ie vast nadat ik een wissel erin bracht. Kut fifa af en toe, blijft soms gewoon hangen, niet de eerste keer dit.

    Edit: Wat een grafpotje daarna zeg, meteen geen zin meer in fifa
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2009
  16. DonDiabloNL

    DonDiabloNL Pro Fifa'er

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog zin heeft in een potje vandaag rond 4uur~~ voeg me maar toe op friendlist.
    Gamer Tag: DonDiabloNL
    Heb ook headset dus kunnen we ook communiceren.
     
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    LOL!
    Ik speel tegen een gozer
    Hij komt bijna niet eens door de verdediging en roept de hele tijd dat ik niet goed ben :p
    Ja jongen droom lekker verder het werd maar 7-1 voor mij ...

    Altijd leuk zulke potjes :p
     
  18. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik laatst ook 1 van... Zo triest...win je met 10-0 van ze en nog zeggen dat je slecht bent en na 3-0 achterstand gaan ze hooghouden, mafkeesjes
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb gisteren deze game weer uit de kast gepakt. Ik ben niet super briljant met dit soort games. Ik weet dat mensen een heel tactiek uitdenken. Dus kan iemand mij wat tips geven?

    Ik kan wel een potje winnen (Ik wil uiteindelijk wel online wat spelen) op Semi-Pro & op Professional win ik, verlies ik & speel ik gelijk. Dus dat niveau kan ik ook nog redelijk aan. Is dat goed genoeg om online te kunnen spelen?
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Jawel, als je zoekt naar mensen van hetzelde niveau als jij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina