Ik heb een probleempje met mijn xbox. Ik heb net een oude philips matchline tv van mijn oom gehad. Deze tv ondersteund iig naast PAL ook NTSC. Dit kan je per externe ingang (2x scart. 2xs-video bepalen). Echter ik weet niet zeker of mijn tv 60 hz ondersteund. Ik heb nu 60 hz. enabled op mijn xbox en HALO draait perfect. Echter, elk ander spel geeft een enorm scrambled beeld. Beetje gek. Zou deze tv geen PAL-60 ondersteunen? Maar waarom krijg ik bij HALO dan wel perfect beeld? Alhoewel......ik krijg bij HALO wel eens dat het beeld ineens gaat scrollen als ik hem in 60 hz draai. Kent iemand deze symptonen? Ondersteund mijn tv nou gewoon geen 60 hz?
Hmmz....is dat zo? Is het zo dat als een tv NTSC ondersteund, deze ook automatisch PAL60 ondersteund?
hmmm vreemd, je moet een op de phillips site kijken of je tv er ergens opstaat kan je kijken wat die ondersteund.
Nou, ik heb m'n X-Box op 60 Hz ingesteld en Halo werkt prima. Alle spellen werken eigenlijk perfect op 60 Hz, alleen op 50 Hz heb ik problemen met RSC, maarjah daar is al een topic over... Ik heb ook een Philips 51cm TV trouwens... jaartje of 4 oud denk ik. Ohjah, misschien dat je gewoon ff een andere SCART aansluiting moet proberen, want bij mij was het probleem dat als ik 'm op 1tje aansloot dat het beeld soms heel even op breedbeeld lijkt te springen: boven en onder komen heel ff snel een paar zwarte smalle balken.