1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Godfather II Cheats

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 12 apr 2009.

  1. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    # $5,000

    While in Don view, press X, Y, X(2), Y, click Left Analog-stick. Note: There is a five minute lockout before this code can be re-enabled. To bypass this, save the game after the code has been enabled, quit the game, then reload your saved game.

    # Full health

    While in Don view, press Left, X, Right, Y, Right, click Left Analog-stick. Note: There is a five minute lockout before this code can be re-enabled. To bypass this, save the game after the code has been enabled, quit the game, then reload your saved game.

    # Full ammunition

    While in Don view, press Y, Left, Y, Right, X, click Right Analog-stick. Note: There is a five minute lockout before this code can be re-enabled. To bypass this, save the game after the code has been enabled, quit the game, then reload your saved game
     
  2. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je cheat kan je toch geen achievements halen?? Dat is wel zonde, en cheaten vind ik soms wel grappig maar is best k*t
     
  3. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschilt volgens mij per game. Bij GTA IV iig wel.

    Anders ff Googlen;)
     
  4. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Oow oke, ja ik ben niet achievement hunter en ook niet echt een cheater ik speel lekker met vrienden op xboxlive enzo
     
  5. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Godfather II blijven de achievements gewoon aan als je cheat :)
     
  6. Arabar NL

    Arabar NL infinity

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten? Ben niet echt een achievement hunter maar als ik dan toch een game voor het eerst speel, kan ik net zo goed alle makkelijke meepakken. Eventuele tweede keer zou ik me dan op de extra's kunnen richten :).
     
  7. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    :+Ik ben ook niet echt een achievement hunter.
    Speel meestal om de lol maar wat ik wel maf vindt zijn achievements van 0 gamerscore
     
  8. SuBruo

    SuBruo Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is in 10 uur uitgespeeld , met 1000 punten..
    Het spel is al zo belachelijk makkelijk, dus bespaar de moeite om te gaan cheaten want daarmee verklein je het korte vermaak wat je uit dit spel kan halen meer
     
  9. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    +1

    Het is echt te makkelijk om te gaan cheaten, of om dat vage downloadable pack te kopen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gekocht en gewoon vet relaxed. Had een beetje veel geld en moest even die paar dagen voor Broken Steel doorkomen. Hoezo klaagt men eigenlijks over de wapens in Gears of War 2? Check die level 4 wapens en je hebt geen reden tot klagen.

    Nee, game was idd makkelijk, maar ik deed er expres langer over om mezelf niet op stang te jagen. Heb ik altijd met free roaming games. ;):9
     

Deel Deze Pagina