Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Active reload, en je hebt ze zo down.. Als je gewoon al je actives raakt heeft de recoil bijna geen kans om in te slaan. (Slaat pas na 6-7x goed in zeg maar, of althans, dat gevoel heb ik.)

Bovendien, ik haat Chainsaw.. Dus daarom kies ik ook altijd Hammerburst, dan gebruik ik hem zelf ook niet, dan verlaag ik me ook niet tot dat niveau.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Het zagen vind ik ook zo irritant. Af en toe een keer, ok, is mee te leven, net als dat iemand per ongeluk je kill stealt. Maar constant zagen (had gister ook weer zo een potje met enkel zagers), of constant iemands kill stealen, damn, dat is zo frustrerend. Dan klinken de nodige ziektes door mijn kamer. :+

Btw:
    Iemand nog zin in Horde op Snowblind mappack (t/m 10 op elke map en op 1 map t/m 50)?

Laatst bewerkt: 14 apr 2009
  3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel 1 t/m 50 doen!

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Chill. Heb 's avonds iig tijd en morgen / vrijdag / weekend (bijna) hele dag.

5. Rene25

Rene25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand een keer zin heeft om mij en een maat van me te helpen met 50 waves te halen. Voeg me dan even toe: Rene28 NL

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet echt het type om stoer te doen met z'n scores maar dit moet ik toch echt ff met jullie delen _O_. Annex op Avalanche, eerste ronde duidelijk veel hostvoordeel. Had iets van 20 kills en 5 downs (iedereen zat m'n kills te jatten :{). 2e ronde weer lekker kills halen alhoewel dit keer het hostvoordeel iets minder was want werd paar keer uit het niets gedood met 1 schot, 2e ronde verloren dus het stond 1-1. Daarna de derde ronde en uiteindelijk het potje gewonnen met 2-1. Waren de COG. Uiteindelijke stats: 14 Ring caps, 3 Ring breaks, 43 (!!) kills, 12 downs, totale score aan het eind van de match: 9831. Volgens mij m'n beste potje gears ooit. Had ook een smokegranaat + gifgranaat geplakt op de plek waar de granaten spawnen, dacht dat de ring daar zou spawnen maar dat gebeurde niet. 5 minuten erna wel, 4 man van rood in een keer gedownt en gekillt. Heerlijk gewoon, 4x Alizor Downed..., en daarna 4x Alizor killed.. en daarna nog een headshot gegeven met de shotgun = hele team dood in 10-15 seconden :cool:. Echt heerlijke potjes, gaf af en toe ook echt 3 headshots achter elkaar (ze liepen allemaal achter elkaar) in 3 seconden. Echt, dit mag van mij wel vaker gebeuren _O_.

7. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    haha heerlijk! Had ik ook een keer met o.a. GpWarhead zo'n potje Annax. Wij wonnen dik en gingen niet meer naar de hill maar kills halen. Wij hadden allemaal over de 10.000 punten die game!

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij mij was het ook weer heerlijk met Execution en ik ben vandaag met een paar potjes van level 39 naar level 41 gegaan. *) En... GEEN lag! \o/

Ik had trouwens net nog een mooie kill als afsluiter. De laatste lag op de grond van een smoke en ik zag dus niks door de smoke, maar als je met de Torque Bow in de buurt van zo'n iemand schiet gaat die ook meestal dood alleen had ik gewoon een headshot. Hoe bedoel je lucky shot! :+

9. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen we gisteren ook nog online deden met Guardian. Was ik als enigste over en had ik nog 4 lui gekild:D

10. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Ooh jah dat wist ik nog maar gP WarHead is dood, voeg DSB DeathDanceR maar toe ;)

11. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is gP dood?

12. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Ja.. Maar dat account heeft ook silver :|

13. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{

14. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is 'm idd net niet :lol:

15. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Hu?

16. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vat je reactie niet:)?

En nu gaan we weer ontopic:)

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok mensen :)

Ik zoek 4 andere mensen die op avonden voor de lol een potje samen willen doen. Een headset zou fijn zijn. ik zoek mensen omdat het leuker is , je wint meer en het is gewoon fijner om te gamen met mensen die ook NL zijn ,zie zelden iemand die Nederlands is.

Zijn er hier mensen die dit willen doen?

18. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij maar toe. Ik ben er bijna iedere dag wel eventjes!

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gedaan , is het goed als ik je dan soms invite ofzo om te gamen :)?

20. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed hoor. Als ik beschikbaar ben join ik ook nog eens :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina