Street Fighter IV [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als Ferdi eenmaal iemand oppakt... :)

Speel nu Cammy en vind haar wel relaxt. Rufus wacht ik toch nog even mij totdat ik mijn stick terug heb.

2. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben begonnen met viper.. big mistake... vind haar zo anders spelen dan de andere karakters...

heb ook nooit fanatiek vechstpullen gespeeld, vandaar dat ik maar voor ken en daarna ryu ben gegaan. Merk dat ryu een hele goede allrounder is. perfect om de principes van SF te leren.

3. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Melk nl waren toffe potjes man. Stop the jabbing :)

4. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Jup was wel lachen, ik word zelf ook gek van die jabs 8) soms doe ik ze echt veel.

5. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand tips voor ryu hard trial 2 want ik krijg die CR.HP er niet uit die sla ik meestal over :mad:

6. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit erover na te denken wat meer met gouken te gaan spelen, hij heeft echt veel toffe moves. Mja nu is mn xboxlive gold op dus kan ik m niet testen.

7. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    is pure timing, ook de moeilijkste van al zn hard trials imo.

8. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Champion goed gespeeld man met je kut ken :p We spelen nog, me bed roept dus we konden niet meer spelen.

9. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
    was gezellig melkan, zoals altijd man! Je Rufus owned mn Ken man, ik kan alleen maar winnen als ik je afleid met chatten (das mijn tax dus om tegen je te winnen). Snel weer. GGs!

10. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hej Champagne ik voeg je ook even toe oke?

@Kaneda: Gouken is tof maar goede spelers trappen niet ik trucjes als parry/air paryy/back throw - ultra. Hij heeft ook niet een super goede reversal dus als er presure op je zit wordt het een moeilijke zaak, althans zo ondervind ik Gouken. Als je weer Gold heb moeten we weer eens spelen :)

11. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    steven van gamekings mained gouken (zie drakenslag.com)

:)

goukens anti air vond ik zelf minder dan de rest van de shoto's.
    abel lijkt mij ook wel leuk om mee te spelen. eerst wat beter worden met mn stick en ryu :)

12. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
    Was een leuke sessie Speurneus. Eerste keer dat mijn Ken tegen een Gouken speelt en dat viel zwaar! 2 keer dr op. Stuk gevaarlijker dan je Cammy (voor mij). Moesten we nog maar ns doen kan ik wat anti-gouken tax leren :)

13. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Vandaag werd m'n fightpad bezorgd die ik op 8 april heb besteld, helaas was ik niet thuis dus morgen even oppikken op het postkantoor.

14. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Lol kom ik net bij iemand in de lobby, sta ik 2 minuten lang op ready. Kijk ik naar zijn gamertag, blijkt hij al 50 minuten offline te zijn. Niiiceee

15. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow waar heb je besteld ik had hem 17 maart op bol.com besteld en ik heb hem nog niet ze hadden mij een mail gestuurd dat hij 16 april zou komen

16. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat t geen makkelijk character is, maar hij heeft wel veel opties. Daarom spreekt ie me aan. Maar nog niet echt veel tijd in kunnen stoppen, ga m gewoon af en toe in player matches gebruiken voor de afwisseling en dan merk ik vanzelf wel wat ik aan m heb. Soms word ik een beetje moe van dhalsim, ik moet zo erg op de matchups letten met hem.

17. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Neeeee kaneda wat doe je ons aan, jij bent ons Dhalsim mannetje:'-(. Nee maar ik kan het wel begrijpen volgens mij is Dhalsim spelen heel vermoeiend.

18. Shawn_G

Shawn_G Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 4 april bij bol.com besteld maar ik heb nog geen mail ontvangen van dat ik 16 april ga krijgen. Had je ze eerst zelf gemaild of kreeg je die mail gewoon van ze opgestuurd?

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    17 April komt Capcom met nieuw omtrent nieuwe content.

Ik ben benieuwd.

20. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Bij Digifan. Bij Bol heb ik em ook staan maar die annuleer ik als ik vanmiddag naar het postkantoor ben geweest.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina