Fifa Worldcup 2002 ! Sjeeeeezus valt dit spel tegen !

Discussie in 'Algemeen' gestart door JaysonX, 23 apr 2002.

1. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hem dus vandaag gaan halen !
    Vol verwachting stopte ik hem thuis in mijn X'je !
    (Alhoewel.....zeg maar gerust X.....hij was als baby al geen kleintje!)

Ze hebben geprobeerd om de spelers wat detail te geven en ik moet toegeven dat ik Beckham en consorten er zeker uithaal maar wat ik er ook uithaal is de hoekige afwerking (moest zeker snel af) en de LOUZY (en dit is letterlijk en figuurlijk) langzame gameplay.......zonder knop Y rent je speler als een bejaarde postbode in het veld rond waardoor het lijkt alsof je alles in slowmotion aan het spelen bent !
    Shit man......zelfs Curling (je weet wel......een aantal volwassen mannen die met bezems een baan aan het poetsen zijn zodat een andere bejaarde zijn .....tjsa wat is het eigenlijk....soort van afgeplatte kegelbal in een rond cirkeltje kan douwen waar vervolgens een andere bejaarde weer met zijn team van straatvegers het weer eruit probeert te mikken) lijkt me meer speed in zijn gameplay hebben als EA's nieuwste Fifa aanwinst !

En zelfs knop Y (moet je dus voor sprinten gebruiken) heeft zijn beperkingen.
    Als je het teveel gebruikt worden je spelers moe en is het uit met de pret.......kun je de rest van de tijd (tot ze weer uitgerust zijn) als een luiaard je spelers over het veld rond laten banjeren !

Al met al een MEGA teleurstelling !
    Shit shit shit......ik heb me hier echt op verheugd !

Nu maar wachten op ISS !

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als het spel zo'n MEGA teleurstelling is ,
    kan je hem dan bij de winkel waar je hem hebt gekocht
    dan niet inruilen ??

3. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik morgen ook proberen !

Ik weet alleen niet of Free Record Shop dat ook doet !

Nog tips voor andere games ?
    (Zie hieronder welke games ik al heb) !

4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    RSC

5. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    is het niet ALTIJD al geweest bij fifa spellen dat je de snelheid zelf kon regelen bij opties? dat kan toch wel neem ik aan.
    en dat de spelers moe worden kan je ook meestal al
    zelf regelen.
    en dat ze moe worden is toch bij de meeste nieuwe fifa spellen zo geweest. of niet dan?

kan jij dit niet zelf regelen of zo?

ik wil dit spel namelijk ook kopen dus.....

Laatst bewerkt: 23 apr 2002
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm ik dacht dat dit spel pas de 26e te koop zou zijn?

7. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ISS is altijd al beter geweest dan die ongeloofelijke nep FIFA :) Ruilen dat spel en wachten op ISS :)

8. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon ruilen en wachten tot 24 mei (ISS2)

9. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    De snelheid heb ik vandaag op FAST uitgeprobeerd en het was SLOW ! Er is nog SuperFast en dat ga ik zo ook nog ff proberen maar ik heb er niet veel hoop in !
    Ik ben benieuwd !
    Laat nog wel wetuh !

En Wouter !
    Hij zou pas 24 april uitkomen maar tsja.......Free Record Shop had 'm al liggen !
    299 Euro ging toch ook pas de 26'ste in ?

Hahahaha !

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    hmm op de PC speelde ik fifa 98 ook altijd op het snelste, anders was er gewoon geen hol aan :)

11. Sharp

Sharp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nu ja heb da gedl voor PC en viel goed mee, we'll see

12. Fonzie

Fonzie Zeeuwsmeisjeman

Leuk Bevonden:
    0
    allez , kan toch niet zo slecht zijn!
    ik had fifa world cup 98 op psx ! en ik heb er toch super lang plezier aan gehad , en ik neem aan dat wc 2002 nog beter moet zijn , dus ! kan toch niet zo slecht zijn !

13. Drax

Drax nuMETALhater

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net eens te neuzen op computerandvideogames.com en daar stond toevallig een nieuws-item m.b.t. ISS2.

Volgens dat artikel kunnen we de Xbox versie op 10 mei verwachten (dus dan zou de oorspronkelijke datum van 9 mei wel -zo ongeveer- kloppen) en dus niet op de 24e.

Verder stonden er een 10tal screenshots bij. Zag er aardig goed uit.

De onderstaande link zou je als het goed is naar het desbetreffende artikel moeten leiden:

http://www.computerandvideogames.co...ndvideogames.com/news/news_story.php?id=28375

Overigens las ik pas een review van de PS2 versie. Klonk goed, kreeg 7 out of 10. Het was weliswaar geen PES maar ze vonden het wel een behoorlijk goed spel, dat duidelijk wel leentjebuur had gepleegd bij zijn Konami-broeder.

En tja, wie koopt er als voetbalspelliefhebber nu nog een FIFA versie? Da's toch net zo iets als vloeken in de kerk? ;)

Laatst bewerkt: 24 apr 2002
  14. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    eerst stond op dgs-online dat het spel 3 mei zou uitkomen, maar gisteren stond hij opeens op 24 mei dus 3 weken vertraagd.

15. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Toch heeft Fifa RTWC 2002 op IGN een 8.2 gekregen :)....

16. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Vette screenies daarzo/ Lijkt me toch al een vet spel. Zag hem al ergeens in een folder staan (volgens mij FRS):9

17. Drax

Drax nuMETALhater

Leuk Bevonden:
    0
    Gerbio, ja je zegt het al: IGN. Yanks... Wat zijn die gewend qua voetbalgames? ;)

FIFA is laagdrempelig en simpel. Dat spreekt voetballeken wel aan. Die gasten zouden helemaal in de war raken van zoiets als Pro Evolution Soccer.

Laat er eerst maar eens een serieuze europese site naar kijken (met voetballiefhebbers die de review doen natuurlijk). Ik heb FIFA 2k2 op de pc redelijk vaak gespeeld: leuk maar meer ook niet. Degenen die dat een briljant spel vinden hebben duidelijk niet zoveel voetbalgames gespeeld.

Een keer Pro Evolution Soccer en je spuugt op FIFA ;)

En nu is ISS2 wel geen PES, maar van wat ik lees en hoor blaast ie waarschijnlijk FIFA wel uit het water.

Deel Deze Pagina