Ik heb de gamecube ik geef mijn mening hier! Lees.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door matop, 22 apr 2002.

1. matop

matop Guest

Hai gasten

Ik heb via via via via de gamecube gister van een kennis gekregen. Ik deed de doos open (de doos ziet er cool uit!) ik zie boven op een handleiding liggen ik haal em er van af en ik zie dan en klein vierkantje in het oranje i haalde em eruit en ik vond em echt zwaaaaaaaaaar cool. Ik sloot em gelijk aan mijn t.v even instellen echt (een cool menu!:) )
    En ik deed luigi's mainson erin en echt hele goede grafics ! ik kan het verschil echt niet onderscheiden met de xbox en de ps2 die ik thuis heb staan.( Ik zou zeker de ngc kopen jongens! voor 209 euro is dat niks! gewoon een leuk dingetje om thuis te hebben staan! en om op vakantie mee te nemen !

NGC,PS2,XBOX RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (IAM SO HAPPY MAN!):p

2. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Tof!

Ja da's tof voor je joh! duuuussss......:+

Wel leuk dat je ieder console een kans geeft. Beter dan al die fanboys die hier alleen maar poep praten. Ik heb de cube nog niet gezien en kan dus nog geen oordeel geven, maar je commentaar klinkt goed. Ik ben benieuwd!

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien dat ik er ook nog wel een haal ;) Nee toch maar niet, al die *****games :p Volgend jaar misschien, als die nog wat goedkoper is :)

4. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg misschien de Amerikaanse versie:)

5. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    no thanx ]:-

6. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het verschil echt niet onderscheiden met de xbox en de ps2 die ik thuis heb staan

maar tussen de ps2 en de xbox zitten wel heel wat grafische verschillen, of zie je die ook niet?

7. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook pas Luigi's Mansion en Wave Race (of zoiets) gespeeld en ik vond de graphics niet zo goed (toch zeker niet als je Halo uren hebt gespeeld :)) Maar ja.. ieder zijn smaak natuurlijk maar persoonlijk vind ik de Cube niet zo geweldig :p

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Het maakt heeeel veel uit op wat voor tv je het speelt. Ik had bv mijn xbox uitgeleend aan een vriend die zon vet te dure loewe breedbeeld heeft nou dat zeg er toch wel 700x beter uit als op mijn sony tv tje van 4 jaar oud. Maar ik had beter geluid door mn Dolby hehehe.

Als je de cube in de winkel speelt vond ik het ook zwaar zuigen maar dat ding heeft mooie graphics en goede framerate hoor dus. Het is alleen zo jammer dat het ding geen netwerkkaart heeft en pas zo laat is uitgekomen anders had ik misschien nu een cube gehad maar helaas pindakaas voor nintendo heb ik nu al een xbox waar ik ook heel tevreden mee ben.

PS: Ik vind die controller van de cube eigenlijk best wel HEEEEEEEEEEEEEL HARD ZUIGEN had het idee dat ik hem zo door kon breken en die dingen zijn VEEEEELS te klein. en zulke grote handen heb ik echt niet

9. TheOne2000

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het meer in de richting van speelgoed die bij de intertoys hoort te liggen en xbox bij gameshops.

10. ITNL

ITNL Guest

@ theone2000: je hebt helemaal gelijk.

en als je luigi mansion gaat vergelijken met halo of dead or alive 3 ziet het er opeens heel wat krommer uit. :p

11. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Nou, jullie moeten toch wel toegeven dat Star Wars Rogue Squardon er echt mega cool uitziet, maar ja Halo blijft boven alles Rulen!!

12. TheOne2000

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan wallace begint weer als een xbox dude te praten

13. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wallace zal wel moeten anders heeft die een stuk of 750 mensen hier tegen hem :)

14. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik wel

15. TheOne2000

Leuk Bevonden:
    0
    IDEM (zie hierboven)

16. TheOne2000

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het is zo ver ik heb gister op de gamecube gespeeld bij de free in haarlem.

sorrie maar het zier er niet uit Luigi's mansion is echt een kut spel, roque sqadron ging nog wel(star wars games met xwings zijn sowieso cewl)

maar het ergste vond ik nog de controller, echt een kiddie controller man, ik vind het echt bagger spelen de knoppen indeling vind ik echt klote en ze voelen echt onwijs cheap aan en zo ziet ie er ook uit de cube tevens ook.

iemand anders die hier een mening over heeft

17. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle Nintendo's gehad die ooit zijn uitgekomen maar ik vind de GC gewoon minder kwaliteit hebben dan de Xbox,
    ik zeg niet dat ik het een *****ding vind maar deze Nintendo console spreekt me gewoon niet zo aan, en helaas komen ze nooit van het Kiddy af....(kijk Luigi's Mansion)
    Dan kan je wel zeggen van RE serie komt erop uit maar dat is een schale troost :D

Dus geen Nintendo voor mij dit jaar, misschien hun volgende console

18. Balamb

Balamb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ,

Laatst bewerkt: 27 apr 2002
  19. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    :)

De invasie van de Nintendo fanboys!
    RUUUUUUUN!!!

20. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie geen eigen forum? 'T is niks dan xbox hier heur.

Deel Deze Pagina