Xbox arcade of pro?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bojoty, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bojoty

Bojoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen,

over 2 weken wil ik een xbox 360 gaan kopen,
    maar ik heb zo rond de 230 euro te besteden,
    nu zag ik dat je 2 consoles had die in mijn prijsklasse liggen,
    de arcade en de pro console.
    kan ik nu beter de arcade console kopen met een leuk spel er bij en later een xbox live starter pack er bij kopen of kan ik beter de pro console kopen?
    mijn vraag is dus eigenlijk zit er een verschil tussen de arcade console en de pro console (zonder de extras die er bij zitten)

:thumbs:

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kan beter meteen een Pro kopen, die 60GB HDD heb je wel nodig voor demo's e.d. ;)

3. Bojoty

Bojoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat maakt me niet uit die kan ik later er net zo goed bij kopen en volgensmij ben je dan nog goedkoper uit omdat je dan ook nog 3 maanden xbox live er bij krijgt

en mijn vraag was dus eigenlijk of er nog een verschil is tussen de CONSOLE's van de arcade en pro

4. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een arcade koopt mis je een belangrijk ding. De hardeschijf. Je kan ook een starterspakket kopen dan met een 60GB HDD + 3 maanden Xbox live + Ethernet Kabel + een Headset voor 70 euro.

Dat heb ik ook gedaan. Een HDD zou ik zowiezo kopen omdat je dan spellen kan installeren waardoor de Xbox VEEL minder geluid maakt en vermindert de kans op een HDD.

EDIT : Antwoord op vraag : Er zit geen verschil tussen de Console's zelf. Behalve de HDD dan.

5. Bojoty

Bojoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus dan kan ik beter voor 230 euro eerst de arcade kopen met een leuk spel en een maandje later een live starter pack er bij kopen ?

edit: en tegenwoordig zijn bijna alle arcades jasper modellen dus die zijn dan ook weer beter tog?

6. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ja. Die starter pack had ik gekocht voor 70 . Arcade is ook 170 dus kom je uit op 240 euro , 10 euro boven je budget. Maar dan heb je ook een stuk meer dan een Pro setje.

7. Bojoty

Bojoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar het is ook geen probleem om met bijvoorbeeld cod4 online te spelen op een arcade console met zon klein geheugen? had ik eerder gehoord namelelijk.

ik koop dan namelijk eerst een arcade met een leuk spel en daarna een live starter pack

8. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Absoluut niet. De Xbox maakt alleen wat meer lawaai dan normaal omdat de CD gaat draaien. Dus betekent dat je de TV wat harder moet zetten zodat je de Xbox niet zo goed hoort.

9. Bojoty

Bojoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor julie advies allemaal,
    ik ben er nu helemaal uit,
    een xbox360 arcade met cod4,
    maandje later live starterpack met nog een paar spellen

bedankt allemaal!

10. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Np ! Have fun :b:

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat je zegt is onzin. Een arcade kost 180 euro, een pro met 60gb kost 240 euro. Hierbij zit dus al die 60GB en een headset. Als ie dus een arcade met starter kit koopt is ie ~20 euro meer kwijt, bovendien heb je met de premium al gelijk een betere kabel bijgeleverd dan bij de arcade. (Starter kit kost 84E bij bol.com)

12. Bojoty

Bojoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar die kabels maken mij niet uit omdat ik tog een losse hdmi kabel koop,
    en als je mijn eerste stukje leest heb ik nu niet zo heel veel te besteden,
    dan koop ik liever eerst ff arcade console met een leuk spel dan dat ik nu een hdd van 60 gb heb en een headset waar ik niks mee kan behalve supersonic tennis-,-

13. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En 3 Maanden Xbox live?

14. Bojoty

Bojoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dus dan ben je ook nog is goedkoper uit want dat kost in de winkel ook al gauw 20 euro?

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    €37 voor 13 maanden Live via internet :+

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Daarnaast vereisen sommige spellen ook een HDD.

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Welke dan?

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sommige wel , maar hij wil tot nu toe alleen Cod 4 kopen , en dan die starterspakket met HDD

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt, maar ik neem aan dat hij vrij snel al weer een nieuwe game gaat kopen zoals hij ook al aangaf.

Maar aangezien de TS een geschikte pack heeft gevonden, kan deze wel dicht :)

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina