Raar bericht als ik naar poll wil

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Furies, 15 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik wilde zo-even naar een tread gaan..(Muziek tijdens live?) toen kreeg ik dit bericht:confused:

vBulletin Message
    Dit forum is alleen toegankelijk voor mensen die zich reeds bewezen hebben in de andere, serieuze, fora. Daar we helaas niet iedere persoon kunnen beoordelen gebeurt dit aan de hand van één criterium; Je hebt minimaal 250 posts en bent 3 maanden geregistreerd. Ik voldoe niet aan die klote criteria, ik gaat lekker spammeh in de andere forah!!!! Dat is spijtig. Het gaan 'spammen' in de andere fora heeft geen enkele zin: Dit hebben we gauw genoeg in de gaten en naast dat we de conventionele maatregelen kunnen gebruiken (waarschuwing/ban) zullen we ook niet terugdeinzen als we ons genoodzaakt zien je postcount volledig terug te brengen naar

Hebben nog meer van jullie dit>> Want ik d8 egt dat ik nix verkeerd had gedaan(?)!

Alvast bedankt

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Raar! Dit zijn de regels voor het green mile forum.. Probeerde je niet toevallig dat forum te bezoeken?

Edit: Ik zie het al. De thread die je probeerde te openen staat in het Green Mile forum. Daar je nog niet genoeg posts hebt om die te mogen betreden krijg je dat bericht.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  3. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet 250 posts hebben om daar toe te worden gelaten en dat zal je nog wel nie hebben

4. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    heheh okeej bedankt!

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat staat er toch gewoon en als je dat leest zie je dat toch?

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als je probeert het Green Mile Forum te openen, of een thread in datzelfde forum probeert te bekijken, en je voldoet niet aan de criteria (250 posts, 3 maanden geregistreerd), krijg je geen toegang tot dat forum en de threads erin. Dan krijg je dus zo'n bericht te zien.

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Goed gezegd mensen...

Antwoord is gegeven, deze kan op slot.

:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina