max payne level 2 "A cold day in hell"

Discussie in 'Algemeen' gestart door mamamias, 2 mrt 2003.

  1. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de bedoeling van het begin van dit level " A cold day in hell" ? Loop eerst vanaf de kamer, door het doolhof (gangen), naar die ander kamer (max payne's huis) om daar vervolgens buiten uit te komen. Vanaf hier snap ik niet wat de bedoeling is.
    Moet ik soms dat rode lijntje (bloedspoor) blijven volgen?
    Want je moet wel erg voorzichtig lopen anders val je en start je weer in die eerste kamer. HELLUP!! Wie weet het?
     
  2. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de hele tijd door blijven lopen, dan kom je op een gegeven moment een clown tegen. Tegen deze moet je vechten. Oo ja, je moet op dat lijntje blijven lopen, anders val je in de afgrond.

    Heb ik trouwens al gezegd, dat ik het nu over de PC versie heb, maar ik denk dat het ook bij de Xbox zo zal zijn 8).
     
  3. Xstyle

    Xstyle Guest

    het is toch een nachtmerrie ofzo??
    of heb ik et nu helemaal mis?
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    rooie lijntje volgen, volgens mij moet je ook afentoe springen, en ik weet niet zeker welk level je nu bent aangezien het 2 keer voorkomt in het spel (lang geleden dat ik het gespeelt heb - heb zelf de pc versie)

    Maar dat rooie lijntje volgen is als een soort doolhof, volgens mij moet je daar zo veel mogelijk de linkse kant volgen, volg het lijntje totdat er een afslag naar links gaat (springen of lopen, op de grotere vierkantjes kan je springen) en vervolg zo je weg naar de uitgang - ook hoor je dacht ik nog een baby huilen hoe dichter je bij de uitgang komt, maar dit kan ook pas in het 3e deel zijn...
     
  5. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    het is of een nachtmerrie of hij heeft Valkir (de drug) gekregen, ligt er maar net aan waar je bent.

    Ik zal ook maar even helpen aangezien ik de xbox versie nu op 3 verschillende moeilijk heden heb uitgespeeld.

    Je moet naar de linkerkant toe en daar zal je weer een andere gang zien die leid naar de baby's kamer.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2003
  6. Elite Style

    Elite Style N*E*R*D

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, die nightmare vond ik echt sick gemaakt. 8)
     
  7. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    THANKS!

    Dankjulliewel, ik ga het gelijk weer proberen...
    Groeten
     
  8. XForce1

    XForce1 Guest

    ik vind dit echt een kutveld, ipv lekker om je heen knallen zit je je helemaal suf te staren op zo'n fuck lijntje
     
  9. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt heel makkelijke naar de overkant door bij de eerste bocht naar recht gewoon links eraf tespringen op het bloedspoor. ff een paar keer proberen en dan blijf je gewoon links aan houden en dan is het een klein stukje ... suc6
     
  10. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    whuahha heb nachtmerries van dat spel overgehouden..speelde het met een vriend samen op z'n pc om 2 uur 's nachts met alle lichten uit...echt niet prettig, en we save-de ook telkens als we iets verder waren drukte ik op F7 (save knop d8 ik) viel ie net van dat draadje af....haha moesten we weer overnieuw beginnen...:D
     
  11. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    dudes simpel level en bied leuke variatie en helpt zeker het verhaallijn. Hoe zou het zijn als je die drugs neemt? in vele andere games kom je het nooit te weten bij max payne wel.
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ja, het verhaal is echt geniaal. Ik heb hem helemaal van begin tot eind gevolgd tot ik alles gewoon snapte. Dan is het echt een meesterlijk spel.
     
  13. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    meh, ik ben veel te verward door al die namen maar ik snap t in de grote lijnen.
     
  14. northernlight

    northernlight PSV!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit voor beleid??????
    zelfs moderators zitten hier in XBOX game help mee te praten over een pc game.
    waarom wordt deze niet verplaatst naar een ander forum???
     
  15. AvengerGuard

    AvengerGuard Jajaja, Leuk

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien omdat Max Payne ook een Xbox game is?
     
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    ach ja, hijs nog newbie
     
  17. northernlight

    northernlight PSV!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh sorry dan, ik dacht toch echt dat hij nog niet uit was op de xbox.
    ik zal de volgende keer mijn mond wel houden|:-
     

Deel Deze Pagina