1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Account gehackt

Discussie in 'Games' gestart door PRO EVO6, 15 apr 2009.

  1. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, is een beetje cru vind ik. Tuurlijk is het niet slim om erin te trappen, maar sommige mensen zijn naief en dan gebeuren dit soort dingen. Ik hoop dat je het opgelost krijgt!
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kreeg net ook een bericht van een friend

    Hoop dat die gast voor zijn leven van internet getrapt wordt.
    Mja, op zijn minst van XBL. Triest gedoe...

    Hoop dat je je gamertag nog terugkrijgt Pro Evo! :eek: Lijkt me echt vreselijk om die te verliezen aangezien je een score van meer dan 50k had.
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik maar dat kan ik niet blijven herhalen,heb juist een uur met microsoft gebeld en die hacker heeft al mijn gegevens veranderd.Zelfs mijn gamertag is op een andere e-mail gezet.Hij geloofde mij en heeft ook de site bekeken,hij proberen iets te doen maar is niet zeker als ik ooit nog op mijn gamertag kan.Hij heeft het nu geblokeerd dus die andere kan er niet meer op.Binnen 10 dagen laat hij iets weten als ik er terug opkan.Ik ga nu wel een nieuwe gamertag maken,en opnieuw beginnen.jammer van mijn gamerpoints en van mij ranking in fifa enzo
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heeft die vriend het ook zitten,als je vriend nu op xbox live is zeg dat hij zijn e-mail adres van zijn gamertag veranderd
    Ik denk eerlijk gezegd dat ik mijn gamertag gewoon kwijt ben.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nog een keer bellen ... en nog een keer uitleggen .. graag dan ook de naam van het call nummer doorgeven... dan kan ik er voor zorgen dat er wel actie ondernomen wordt. (als het kan een verslag tikken in het engels dan hoef ik het niet te vertalen :+)
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn engels is niet perfect.
    Ik heb van 18u tot 19u nog met microsoft gebeld en en ik had een code die ik moest zeggen en die man waar ik met belde zei dat de 2 vorige mensen waarmee ik gebeld heb mij geloofde,en nu moet ik even geduld hebben,ze hebben dat gestuurd naar hogerhand en daar gaan ze zoeken wanneer de gegevens zijn veranderd,enzo verder.Hij zei dat er nog altijd kans is dat ik mijn gamertag terug krijg omdat die op mijn harde schijf staat.Het zou goed zijn als jij er ook een beetje achter kan zitten.Ik ga maandag nog is bellen als ze al meer weten.Ik heb al een ander e-mail adres aangemaakt,ik had geluk dat ik mijn andere niet echt veel gebruikt heb.En voorloopig speel ik op een andere gamertag online.Dus nu een beetje wachten en hopen dat het goed komt.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ligt het aan mij of is die site uit de lucht gehaald?

    hoop dat microsoft er een paar advocaten achter aan stuurt. Dit soort oplichterij moeten ze de kop in drukken (ook in hun eigen belang voor de goede reputatie van Xbox LiVE)
     
  8. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    nee site is gelukkig offline gehaald, die site stond al veel te lang naar mijn goesting online
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vriend van mij was laatst ook gehacked. Hoe weet ik alleen niet. Hij heeft zijn account wel terug gekregen. Ik zal hem eens vragen hoe alles gegaan heeft en welke actie hij ondernomen had.
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zag het juist dat is goed nieuws ,ook voor mij misschien kunnen ze nu meer doen om mijn gamertag terug te geven,ik hoop ook dat ze die gast vinden,ze mogen die dan gerust naar hier brengen.

    Ok is goed als je iets weet laat je het maar weten.
     
  11. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Neeeééé is die uit de lucht? Ik wilde net me gegevens invullen voor gratis punten.:emo:. grapje ofc

    Niet erg slim natuurlijk, maar succes met je gamertag recoveren. Ik hoop dat je hem terug krijgt, waarschijnlijk krijg je hem wel terug :thumbs:.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb, ik had gisteren ms geinformeerd en ze hebben de waakhonden er op afgestuurd
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    pest is dat dat soort gratis websites binnen een paar minuten weer ergens anders in de lucht zijn :mad: tenzij ze achterhalen wie er achter zit en hem persoonlijk aanpakken schieten we er weinig mee op.

    HIj zal ongetwijfeld genoeg gamertags hebben om zn spam vanaf te versturen en gratis webshosting is ook niet echt een probleem..
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze hem vinden op naam,het enige wat ik nu kan doen volgens microsoft is wachten ,ze gaan dat onderzoeken, volgende week weet ik meer ,ik heb momenteel een andere gamertag,het kan ook zijn dat ik op de ps3 ga spelen.Die gasten van microsoft geloofde mijn verhaal en dat is al een goed teken en ik heb mijn gamertag en alles op mijn harde schijf staan dus ik kan bewijzen dat het van mij is.
     
  15. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Een friend van mij heeft zijn oude gamertag na drie weken weer terug gekregen... en z'n gamerscore heeft ie terug... :thumbs:
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    He dat is goed nieuws,ik kan blijven hopen.
     
  17. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    had ook een bericht van je
    en aan dat bericht zag ik het al... acount hacked..
    kut voor je en hoop dat je hem snel weer terug hebt! good luck :thumbs:
     
  18. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het ook gehad en ik had binnen een dag kreeg ik mijn account weer terug ben erg blij
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het ook wel terug krijgen ,eventjes wachten.
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de vragenlijst goed geantwoord en heb nu mijn e-mail adres terug dat is al een goed teken,nu nog hopen op mijn gamertag.
     

Deel Deze Pagina