Street Fighter IV [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al teveel tijd in dhalsim zitten om hem helemaal los te laten, ik ga alleen wat meer onderzoek doen in de rest van het roster.

2. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had deze vraag ook al op het shoryuken forum gesteld (zie onder)
    hebben jullie nog tips voor het gebruiken van een stick?
    houding, hoe bewegingen uit te voeren?

weet al dat df,df een shoryuken is... maar dat werkt niet 100%

3. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat komt omdat de levertijd 2/3weken is en hij viel er dus buiten dus maken ze contact bij jou zit het nog binnnen de 2/3 weken

4. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen heeft zn eigen manier. Met tijd vind je wel iets wat voor je werkt. Over bewegingen, probeer zo precies mogelijk de originele commands uit te voeren, iig terwijl je het leert. dat zal je ook helpen met eventuele andere spellen.

ik moet sowieso weinig hebben van shortcuts.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik wacht al sinds 28 feb. Wordt de 27ste verwacht.

En betreft stick: niet met je hele hand om die bal.

Meer met vingers rond de hals (sommigen zweren bij het vasthouden als een wijnglas) en 1 vinger op de bal

6. Shawn_G

Shawn_G Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke, dus toen je je had besteld stond er geen 2-3 weken? Wat stond er toen dan? En heb je hem al binnen gekregen of nog niet?

7. Shawn_G

Shawn_G Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het bij jou ook om de Fightpad of de stick? En heeft bol.com gezegd dat het 27st wordt of hoe kom je aan die informatie? En wel vreemd dat je hem zo vroeg heb besteld en nog niet binnen heb.

8. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou er stond altijd al 2-3 weken bij de bestelling ze hebben mij dinsdag mail gestuurd van 16 april komen die dingen binnen en 16 april of de dag daarna kan je hem verwachten.
    dus ik hoop echt morgen anders moet ik nog meer lijden met de vervloekte 360 stick :mad:

9. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pookje heb ik tussen middel en ringvinger, soort van halve wijnglas methode :)

btw... justin wong geeft betaalde lessen trouwens (al een tijdje, zie srk.com)

een gast heeft zijn lessen opgenomen... wel grappig om te kijken:

http://www.youtube.com/watch?v=ZZ0DQxhKWTA&feature=channel

zijn er 3 geloof ik.... stick gaat steeds beter... c.clockwise methode werkt beter dan de z-methode voor een shoryuken. (bij mij althans)

z du crappy G1 kwaliteit :) [​IMG]

10. Shawn_G

Shawn_G Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik snao het, ja kennelijk is het van de dag waarop je besteld dan moet je dus elke keer 2-3 weken wachten als ik zo hoor. Dus al bestel je bv nu dan moet je 2-3 weken wachten dus als het klopt dan zou ik het dus volgend week ontvangen denk ik. MAar wel vremd dat je hem nog niet heb ontvangen ik hoop echt dat je hem snel krijgt, want ik speel ook met die 360 controller is echt niet te doen. Maar wat staat er nu bij je bestelstatus, 'wordt verwerkt' of 'verzonden'?

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Pad. Ik heb gebeld en gevraagd waarom het zo lang duurt. Hun zouden mailtje terug sturen. Daar stond in dat ze hem rond 27ste verwachten

12. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Heb die van mij opgehaald van het postkantoor. Het is de Blanka variant geworden. Keurig gedaan van digifan. Order bij Bol meteen geannuleerd met dat vage gedoe.

13. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat van Justin Wong...grappig om te weten, minder om te zien (wie record dat nou lol) Justin Wong speelt ook niet opperbest/combos missen enz.

Als je 'lessen' gaat recorden doe het dan zo :

http://www.youtube.com/watch?v=mnUBxca2AOc&feature=channel_page

(Check ze Abel, Ryu, en Akuma, of check gewoon die youtube channel en dan zie je dat hij gestoord is met iedereen van de cast)

15. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Justin Wong? Dat was dezelfde gast die de match keihard had verneukt in mijn eerder geposte filmpje.

16. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  17. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha als je dat filmpje in SF3 bedoelt (de Daigo parry) dan was het idd een vernedering, maar vergis je niet. Hij is een monster in bijna alle games. Dat ie in de finale kwam met Japanners (Daigo, K.O., Raoh, Nuki etc) toendertijd is heel wat. Ik denk dat hij pakken met geld verdient (1000+ euro bij laatste toernooi/Final Round XII, en dan nog alle money matches)

Maar buiten dat zitten mensen altijd op em te haten omdat ie bijna alle USA toernooitjes wint, en omdat hij gewoon een fat ass asian bastard is. :p

EDIT : Oh je bedoelt DAT filmpje. Ja Justin Wong zie je rechts (die zat te rooten voor Liston) Als je wilt zien wie het precies was dan moet je ff dat filmpje van mavgink kijken (igotnext ofzo?) Ik vind Justin Wong niet zo cool. :p

Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  18. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik wilde dat filmpje al kijken, maar hij doet het helaas niet hier.. :'-(

Wist niet dat hij zo goed was, wat ik tot nu toe van hem tegen ben gekomen is iig niet zo best :9

(Dan doel ik niet op zijn gevechten, maar meer op zijn acties in real life) :)

19. Shawn_G

Shawn_G Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net op het site van DIGIfan gekeken en daar stond dat die Fightpad op voorraad is dus heb ik maar gelijk daar besteld. Nu maar wachten kijken wanneer ik hem ga krijgen.

20. Shawn_G

Shawn_G Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen je hem bestelde stond er ook dat het op voorraad was want je zei dat je op 8 april had besteld en je had pas na 1 week binnen toch? Of hadden ze toen je bestelde het nog niet op voorraad? Want ik heb ds net besteld en stond dat ze het op voorraad hadden wil weten of het dan ook 1 week gaat duren of dat ik hem eerder krijg?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina