ps2 krachtiger dan de xbox????

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door $$$$$, 13 mrt 2002.

1. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
  2. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Move naar console wars

3. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij gaat het toch meer om de gamez die erop uitkomen:)

Laatst bewerkt: 14 mrt 2002
  4. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De games zijn indd ook het belangrijkste, maar er zijn toch een aantal die degene die heeft geschreven toch vergeet te vermelden.
    Zoals bijv. het stuk dat het VRAM van de PS2 sneller is, maar het is maar wel 4 MB, daar kan je dus nauwelijks textures in kwijt, dat is veel te weinig.

5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    stel het is waar dat de games pas op 40% draaien(lijkt me sterk), de ps2 is er al bijna 2 jaar(vanaf launch jap) en dan pas 40%, dat is dus slecht

wat heb je aan iets waar je het max niet uithaald

maar ja, het zal wel niet waar zijn, lijkt me extreem sterk

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Man staat veel te positief tegenover programma wat ze voor de ps2 gebruiken. Bewijs daarvoor is dat de spellen grafisch onder de xdoos liggen, dus wat die man zegt is dat het mogelijk zou moeten zijn..........waarom gebeurt dat dan maar niet?!! Heb dit al 's gelezen over ps2. Laat ze het maar bewijzen, denk dat we dan gelijk ps3 zien.
    Gaat echt niet op de ps2 gebeuren.
    Voor ons is het lekkert, generatie 3 spellen moeten nog komen:9 Bye bye playstation.
    En masterj, klein vragie:) , jij vind dat er voor de playstation weinig uitkomt of doel je op een paar titels die er aan komen voor xdoos? (dan begrijp ik wat je bedoeld en ben ik het met je eens, ben het niet met je eens als je zegt dat er voor de ps2 weinig spellen zijn, is dikke onzin nl.) Als ze dezelfde grafische waarden hadden gehad had ik de ps2 ook wel gekocht.
    Als het pc kwaliteit is, ja toch. :)
    Nog ff de cube dan.......seurrie maar die console heeft echt nog geen spellen die mij aanspreken:r Vink jammer want heb er over nagedacht om die ook te kopen.
    Vod!;)

7. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    veel andere hardware sites hebben een hele andere mening (tomshardware)zelfs sony is onder de indruk van de xbox want ze wisten niet hoe snel ze de ps3 aan moesten kondigen
    en over dat 40% verhaal ik weet het niet hoor maar zoals eerder gezegt dat ding is al twee jaar uit dan moeten de kits toch allang optimaal zijn of is het gewoon brakke ps2 hardware want als je na twee jaar nog super veel last hebt van jaggies en slowdowns dan zit er iets niet goed

Laatst bewerkt: 13 mrt 2002
  8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ik denk niet dat de ps2 krachtiger is.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    hehe ik heb het ook n keer gezien jah, is pure bullshit, deze persoon plaatst ff wat op zijn Skynet dingetje wat hij denkt te weten, terwijl alle grote hardware sites ook het hebben getest en de PS2 er toch echt inferieur uitkomt..

10. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Ik was zelf ook ff van plan weer een ps2 aan te schaffen maar die graphics zaten mij dwars, dus ik speelde van de week ff halo.

ennem inpotent ben ik dus niet dat hebben de graphics van de x-doos wel bewezen:9 (grapje doedz)

11. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    P.s 1 ding die programeer probleem is all verhoolpen :D dus dat is ook bull shit het enige probleem is dat het moeilijk is om bepaalde fx in de game te doen ! zo als T&L
    dat maak een game kut net ook kunnen ze die bumb maping heel moelijk doen dat is het enige !

12. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens de Xbox is Natuurlijk krachtiger dan de PS2!!

Het is duidelijk de Xbox is krachtiger dan de PS2! De Xbox gebruikt een makkelijk programmeer systeem voor de spellen, maar het is wel een nieuw systeem. Denk maar na MICROSOFT, Die gasten hebben alles veranderd in computerland en nu doen ze dat ook in Consoleland, Halo is Top of the Bill.. En er is geen enkel PS2 spel die daar aan kan tippen dus lijkt het me stug dat die spellen 40% pas gebruiken. Na 2 jaar tijd zullen ze wel op de 90% zitten of zo, Kijk GTA3 is het mooiste spel op de PS2 zeggen ze, als elke launch game van de Xbox al mooier is dan ben ik benieuwd wat er over een half jaar gaat uitkomen...:9 There's a new leader in Town..

13. Cra5hKrE8OR

Cra5hKrE8OR disconnected...

Leuk Bevonden:
    0
    + de Xbox biedt de mogelijkheid om later nog nieuwe instructies in de hardware in te programmeren, dus als pixelshader 2.0 uitkomt kan die zo ingeladen worden :)

14. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xenior waar heb ik dan gezegt dat er weinig spellen voor de ps2 zijn? Ik vind de xbox gamez gewoon beter:)

15. Desperado

Desperado Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Jongens de Xbox is Natuurlijk krachtiger dan de PS2!!

De kracht van een console word niet bepaald door de makkelijkheid van het programmeren. Je kan er wel een deel van de kwaliteit op baseren, want het is inderdaad een feit dat de PS2 lastig is voor programmeurs in tegenstelling tot de xbox en de cube.

16. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ah......ik ook en vind grafische aspect ook wel kl. beetje belangrijk.:9

17. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook en gameplay is natuurlijk ook erg belangrijk en ik vind niet dat de Xbox daarin te kortschietn zoasl bepaalde mensen zeggen op andere gamesites!:mad:

18. eelcoz

eelcoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit wel een kern van waarheid in dat artikel (mhz'en meten is een slechte vergelijking), hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben van de ps2 graphics tot nu toe. (maar het verhaal klinkt plausibel dat men op de ps2 nog lang niet uitontwikkeld is) Maar als je een beetje nadenkt weet je dat een p3/celeron 733 met een geforce3 snel zat is de meest geweldige dingen op de beperkte 640x480 tv resolutie te brengen. ( op een pc speel je immers met minstens 1024x768)Dus wat dat betreft ben ik niet bang dat de x-box power tekort komt, het is immers juist de resolutie die veel van de recources vergt en die zal nooit hoger worden, omdat een (PAL) tv toch nooit meer aan zal kunnen dan een maximale 768x576!

19. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Hé....PS2 inferieur :confused: nou niet ineens gaan :D

20. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is toch inferieur aan de Xbox.
    Net zoals Feyenoord inferieur aan Ajax is en Spriutjes inferieur aan pizza.

Gelieve de voetbalgrap niet al te serieus te nemen... }:]

Deel Deze Pagina