Harde tikken tijdens laden :(

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door supershiva, 24 apr 2002.

  1. supershiva

    supershiva Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds 2 dagen een X-box en het spel RalliSport Challenge er bij gekocht (Dit is dus wel een vet spel)
    Maar nu vindt ik zelf dat mijn X-box tijdens het laden van de tracks vreemde harde tikken maakt :confused: Het lijkt wel alsof hij moeite heeft met het schrijven naar de harddisk. Ik heb eens met mijn oor dicht bij de X-box gehangen tijdens het laden en het lijkt uit de richting van de DVD drive te komen, zit hier ook de harddisk of zit die ergens anders?

    Ik ken helaas niemand die ook een X-box heeft dus ik kan ook niet ff checken bij iemand anders of dit geluid normaal is.

    Kan iemand mij zeggen of dit normaal is of kan ik nu al terug met mijn X-box :'-(
     
  2. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je dit alleen bij rsc, je zou het ook bij ander games moeten hebben, ik heb ook rsc en heb dit niet :)

    bel ff met xbox
     
  3. Illusion

    Illusion It's all Illusion

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het een ventilator is die aanloopt. Ik heb er zelf ook soms last van. Ik schrok me echt helemaal lam toen het de eerste keer gebeurde. Het is echt een heel naar geluid en erg hard. Ik had het idee dat ie snel stuk zou gaan. Ik weet inmiddels bijna zeker dat het een ventilator is die ergens tegenaan loopt. Het begint vaak heel zacht. Als ik dan een tikje tegen de Xbox geef, verdwijnt het weer. Misschien schroef ik 'm nog wel een keer open om te kijken wat er aanloopt.
     
  4. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nergens last van.....maar ik zou voor de zekerheid ff bellen met MS als ik jou was hoor!
    Ik had hem een keer op een glazen tafel gezet dan trilt die hele glasplaat als en beest :D
     
  5. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    in onze pc hd hadden we ook tikken, en dat betekent: hij doet het niet lang meer
    en nu doet ie het niet meer, maar we hadden nog garantie
     
  6. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    good one !!!!! :D
     
  7. supershiva

    supershiva Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is helaas geen Fan die aanloopt, daar ben ik bijna zeker van, dit omdat het harde tikken zich alleen voor doet bij het laden van de tracks en daarna niet meer.

    Ik baal hier wel van zeg :'-(
    Heb je eindelijk zo'n super apparaat krijg je dit geklooi
     
  8. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    bel dan met het 08000233894 nr en je hebt 2 weken omruilgarantie in de winkel :cool:
     
  9. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Openschroeven zou ik zeker niet doen, want dan vervalt je garantie. Ik zou als het erger wordt toch maar gewoon ff bellen om 'm te laten repareren
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Geen probleem. Bel even met de Xbox hotline, nr staat op www.xbox.be . Vraag of het probleem bekend is, mocht het iets ernstigs zijn heb je je box binnen 4 dagen terug gerepareerd en wel
     
  11. supershiva

    supershiva Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik 0800 023 3894 bel krijg ik dan een Engelse Dude aan de lijn of een Nederlandse? Ik voel er namelijk weinig voor om het hele verhaal in het engels te gaan houden:mad:
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ehm dan moet je vragen naar ene Wouter, die is nederlands (nee ik ben het niet)
     
  13. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt eerst een engelse dude, en alshij er niet is moiet je het met die persoon regelen.Wouter is er meestal wel rond etenstijd hij werkt meestal tot 23:00

    enuhh graag of niet jij vraagt hulp dit is de beste manier ander moet je ermee terug gaan naar de winkel :mad:
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2002
  14. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, schijnt maar 1 nederlandse medwerker te zitten. Wel vreemd dat heel die helpdesk engels is. Maakt het trouwens wel makkelijker om alle meldingen centraal te houden. Ze zouden bijvoorbeeld de helpdesk kunnen opdelen in verschillende talen. Doen ze bij Canon en Samsung ook..
     
  15. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    is niet vreemd ze zitten in Dublin - Ierland ;)
     

Deel Deze Pagina