1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Sweet!
    Ta <3


    Bespaart me zelf de moeite om het weer te fixen :+
     
  2. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de moeite maar het geluid is er nog steeds. Ik ga maar weer eens googlen.

    edit: de oplossing(fix): http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=8797850517&postId=87966187828&sid=1#2

    edit2: de fix werkt :)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  3. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Melk wat speel je van class? :D
     
  4. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Downtime voor hotfixes, buhuu!
     
  5. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Hunter(lvl 25) en Rogue(lvl 42). Ben sinds kort opnieuw begonnen nadat ik me account een maand of 8 terug had verkocht. Ik zit op Kazzak trouwens.

    Jij?
     
  6. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit op Tarenmill ,

    Speel 80 Paladin , 75 mage , heb nog meer alts maar die zijn zo rond de 45/50 +
    Maar met me pala en me mage speel ik het meeste nu ,

    dit is me 2de account btw ,

    Ben ook opnieuw begonnen speelde altijd warrior 70 /rogue 70/hunter 70 op Dunemaul
    Maar had toen geen zin meer haha en ben vorig jaar opnieuw begonnen !
     
  7. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Almost forgot

    Flame Leviathan
    Razorscale
    Deconstructor
    Iron Council

    all down :cool:
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  9. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zo'n twee en half jaar terug gestopt met wow. Ik heb mijn account weggedaan nadat ik er een 60 mage en 60 druid op had. Met de mage zat ik in een goede clan en heb dan ook bijna alle eindbazen gedowned (behalve die laatste 40 man instance, ben ff de naam kwijt) voordat de eerste uitbreiding kwam. Verder ook hoge rank met pvp gehaald en was er een beetje op uitgekeken.

    Omdat ik niet kon stoppen ben ik maar opnieuw begonnen en heb ik alle klasses op paladin na, naar level 70 gewerkt en vervolgens met de mage weer in 25 - 10 man instances geraid voor een tijdje. (de foto van die level 70s staat nog wel ergens in het show je charachter topic :p) Ook hier ben ik mee gestopt zo'n 1,5 - 2 jaar terug.

    Nou zit ik te denken om gewoon heel casual te spelen en dit samen met mijn vriendin te doen (haar zien te overtuigen :p). Nou wil ik graag weten wat er allemaal veranderd is in het spel aangezien ik helemaal niks heb bij gehouden :)
     
  10. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    als je samen gaat lvlen kan je met 3x XP wat heel erg scheelt dat is van 1-60 en het gaat zoiezo sneller dan toen 60 lvl cap was. Je kan op lvl 30 al je 60% mount kopen. dat lijken me de belangrijkste dingen voor het lvlen.

    en als je 80 bent. Alle heroics zijn easy peasy. alle 25 man raids. Zijn net zo easy heroic raid is zelfs nog tank and spank. dus. je kan eigelijk alleen maar casual spelen. Voor ulduar weet ik niet. Daar heb je iets meer skill voor nodig, maar tegen de tijd dat je 80 bent zal die voor de meeste guilds ook wel op grind staan.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  11. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat ik weer wow ga doen na een paar maanden gestopt te zijn. Ga denk ik eerst gewoon World of Warcraft kopen en dan als ik 60 ben TBC etc.. Weet iemand een site waar ik dan kan kopen en dat ik een key krijg toegestuurd via mail?
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    gamecard.nu meen ik.
     
  13. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je alleen gamecards kopen , geen World of Warcraft key. Ik vraag me af want op www.digitala.nl heb je Wow voor 10 euro , maar ik weet niet of je de key krijgt opgestuurd of het spel via post.

    Ohnee ,heb gevonden. is 15 euro.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2009
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Je kan WoW ook gewoon digitaal van de wow-europe.com kopen voor 15 euro ofzo ;)
     
  15. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, is niet meer mogelijk.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt met 58 al naar de outlands. Verder zou ik TBC er direct bijkopen zodat je meer races hebt om tussen te kiezen. WotLK kun je idd later nog kopen daar heb je nu nog niet veel aan.
     
  17. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb veel Wow gedaan , ben geen rookie. Maar ik ben zo klaar met 1-60. Punt is dat ik nu geen geld heb,moet denk ik ff wachten :')
     
  18. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    En er zit nu ook een praat functie in?
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ja, maar die sucked donkeyballs :+

    Heb het een keer geprobeerd, was niks, en weer lekker op vent ;)
     
  20. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zit die dan :") ik heb het nog nooit gezien eigelijk. Maar als je vent of TS2 te moeilijk vind kan je altijd nog skype gebruike ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina