[XOne] [Centraal] Zonnet (Versatel) en Xbox Live?

Discussie in 'Games' gestart door T-box, 9 mrt 2003.

  1. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondesteunt Zonnet Family (Versatel) Live?

    Het is wel snel genoeg: opgegeven UL 128kb
    Maar Veratel staat niet in dat live compatible lijstje.
    Ik heb al 4 mails gestuurd naar zonnet maar ze hebben geen idee waar ze het over hebben. *zucht
     
  2. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het antwoord dus nee... :{
     
  3. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: Ondesteunt Zonnet Family (Versatel) Live?

    Hier staat wie en wat XBOX Live! in Nederland ondersteund:

    http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=2769

    En je upload moet minstens 128Kb/s, dus 128 Kilobit per seconde zijn.

    In jouw geval staat Zonnet via Versatel er niet tussen, wat dus aangeeft dat je provider geen support op Live! geven, maar wat niet noodzakelijk hoeft te betekenen dat het niet gaat werken.
     
  4. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet helemaal waar. Als een provider in het lijstje staat van de door MS officieel erkende Xboxlive providers dan mogen ze daar reclame mee maken. Chello mag dus zeggen: "Neem nu een chello abonnement en dan kun je met je Xbox op Xbox Live"

    @Home bij mij thuis kan ook gemakkelijk op Xbox Live : 128Kbit upload en genoeg download., maar ze staan nog niet in het lijstje. De reden hiervoor zal waarschijnlijk zijn dat @home niet landerlijk de vereiste snelheden kan garanderen. Chello en KPN (planet Internet) kennelijk wel en dus zal Xbox Live het altijd gegarandeerd doen.

    Als Versatel dus wel aan de breedband eisen voldoet in de woonkamer van T-box dan zal Xbox Live ongetwijfeld werken, maar MS kan dit niet garanderen omdat de snelheid van Versatel ergens anders wellicht onder de maat kan zijn (zelfde abonnement). En daarom staat Versatel niet op de lijst en mogen ze zich ook niet XboxLive gecertificeerd noemen.

    Ik hoop dat dit wat duidelijkheid schept voor iedereen die twijfelt aan zijn of haar verbinding die wel goed is maar niet op het lijstje staat. De lijst zal waarschijnlijk ook gaan uitbreiden naar mate de internet providers hun snelheden opschroeven en deze stabieler zal zijn.
     
  5. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook een beetje kortaf van mij. Zijn vraag was of het door Zonnet werd ondersteund en dat is dus niet zo. Maar dat wil inderdaad niet zeggen dat xblive niet werkt (maar dat was zijn vraag niet). Ik zit bij Kabelfoon en die "ondersteunen" het volgens mij ook niet, maar voorlopig kan ik wel gewoon connecten dus ga ik er van uit dat het werkt. Als je gewoon een stevige breedband verbinding hebt werkt het volgens mij altijd. Tenminste, ik zou niet weten waarom het dan niet zou kunnen werken...
     
  6. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    ik 'haal' die snelheid van 128kbit upload ook niet. hoogstens 13kb is ong. 105kbit.
    Betekent dit nu dat ik sowieso met lag te maken krijg maar wel kan spelen?
     
  7. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk zul je dan meet moeite hebben om zelf een game te kunnen hosten als iemand anders.
     
  8. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    dat maakt me dus geen reed uit. er zit vast wel een host bij naar mijn keuze:) zolang ik maar kan liven en natuurlijk met een beetje aanvaarbare snelheid.
    oke provider: check
    creditcaard: check
    Live kitje+overige troep:14 maart
     
  9. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    ja?/
    ik wil nl ook family hebbe maar daar moet ik het nog meey me verjaardag over hebben met me pa
    want het is kij vaag wij hebben ISDN want we moeteneerst een 0 draaien maar pap zegt dat we anoloog hebben dus ik snap er geeen reet meervan want je hebt isdn nodig om family te hebben en volgemnsmij is da nie goedkoop maar daar moet ik het nog meej me pa over hebben en ik HOOP dat ik het krijg!! want weetje wat ik wel vaag vind??
    ik kan zelfs halo spelen onliijn met @home basis die fok langzaam = !!!!!
    maarja ik zie nog wel maar ikk wet nu in iedergeval dat ie werkt!!
    tog?
    :D:D:D:D:D:D:D
     
  10. *JeMaDo*

    *JeMaDo* BOEH!!!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^^kick

    Nu er zo veel van jullie zijn die al gebruik maken van Xbox Live! Ben ik benieuwd of er iemand tussen zit met zonnet Family...

    Zo ja.. meld het dan ff aub, dan kan ik meteen zo een pakketje reserveren!!

    bvd,
    JeMaDo
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja deze word ondersteund
     
  12. *JeMaDo*

    *JeMaDo* BOEH!!!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    OOOOOWWW dan is DIT het beste nieuws wat ik vandaag heb gehoord!!! :D:D

    (heb jij het zelf ook?)
     
  13. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    man ik heb zonnet BBplus, heb er nog nix over gehoord maar zal wel goed zijn deeeeenk

    Mischien ga ik morgen online, MISCHIEN
     
  14. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er zijn geen mensen die zelf met Versatel al online geweest??
     
  15. Deimos

    Deimos GodOfTheGreenRealm

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP!

    hoe werkt het nou als je LIVE via ethernet wil maar geen nieuwe modem wil kopen?? Er staat in de handleiding een kabel van ethernet naar Xbox, maar xbox heeft alleen een telefoon aansluiting en ik heb me laten vertellen dat ethernet iets heel anders is. HELP!!
     
  16. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zonnet BBplus van versatel, and it works great! had ook niet anders verwacht btw:)

    umm dude, op de xbox zit een ethernet aansluiting geen telefoon plugje en hoe je het moet aansluiten, ga ff naar www.xbox.com/live daar staat echt alles heel duideleijk

    goodluck!
     
  17. Deimos

    Deimos GodOfTheGreenRealm

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0


    oke bedankt, cya on live!
     
  18. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    tjonge, 128kb haal je ook nooit omdat je altijd een "loss" hebt van +/- 10 tot 20% .... zelfde geldt voor download..

    alles werkt gewoon of het nou wel of niet ondersteund blablabla wordt door xbox live, ik heb gewoon zonnet basis, 768 en 128 kbit dus,draait als een trein. dat ondersteund verhaal is gewoon pure marketing dat zegt niet zoveel over andere providers die het niet zouden ondersteunen
     
  19. Keano NL

    Keano NL Keano

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, een vriend van mij heeft wanadoo cable (met 64kb upload), hij kan gewoon op xbox live! spelen zonder veel problemen.
     
  20. Deimos

    Deimos GodOfTheGreenRealm

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    DNS

    Als ik Inlog met LIVE krijg ik de mededeling dat DHCP of PPPoE geen DNS afgeeft??? Weet iemand hier iets van???? Ik kan op Zon ook al geen DNS vindne om het manual te doen
     

Deel Deze Pagina