[Halo 3] Nederlandse MLG Customs Lijst

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Marruk, 16 jan 2009.

1. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Halo 3 is al een tijdje uit, en ik ben erachter gekomen dat ik (als ik nuchter ben) er niet zo heel veel aan vind, behalve aan MLG. Er is een MLG playlist, maar Amerikanen en jankende kindjes die om de 10 minuten 'wow like oh my god you are like a reatard oh my god' zeggen zijn ook niet alles.

Het beste is dus het met wat Nederlanders te spelen, maar hoewel ik niet alle Nederlanders in me lijst heb kwam ik me toch op een idee: een gamertag waarvia je iedereen die het leuk vinden om MLG Customs te spelen kan bereiken zonder al te veel plekken in je vriendenlijst op te vullen:

aa NL MLG Lijst
    (de aa is om te zorgen dat de gamertag een beetje bovenaan de lijst komt, dan hoef je niet naar beneden te scrollen)

De bedoeling is dus om de gamertag een friend request te sturen als je het leuk vind om MLG Customs te spelen, zodat je dan via die vrienden meer mensen kan uitnodigen. Als je lui bent: je kan ook op het knopje drukken:KNOPJE.

Als je geen idee weet wat MLG betekent, het is een soort Amerikaanse organisatie die met bepaalde settings en op bepaalde maps spelen die het voor mij net even wat leuker maken. Voor meer informatie kan je hier klikken, en om de settings en maps te downloaden moet je hier klikken.

Nou, nu maar hopen dat er genoeg mensen zich aanmelden, ik zal wel om de dag online komen om de friend requests te accepteren :thumbs: Om te zorgen dat deze thread niet gelijk verzuipt zou het mooi zijn dat er soms wat mensen een reactie geven zoals 'goed man' of 'ik haat bananen' ofzo, dan zien wat meer mensen de thread.

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou van appels

3. joost23

joost23 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    goed man

Nee ff serieus ik ben er ook weer bij, speel nu onder schapenboer89 van een huisgenoot.

4. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Goed man, voeg Marruk ook toe als je dan toch bezig bent :)

5. ik doe ook wel graag mee ;)

duckies201, stuur me maar een message ofzo

6. nosaw

nosaw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ...

Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  7. Try I Spawn

Try I Spawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig ideetje, ik zie er nog weinig bekende tussen staan uit de nederlandse community, zou leuk zijn als je de 100 members zou kunnen halen met dit lijstje.

8. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb je ook al toegevoegd, zie jullie straks misschien nog.

9. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe niet mee, maar je krijgt toch een mooie post van mij :)

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mezelf ook maar ff toegevoegd, volgende keer een spatie tussen de a's want A spatie staat boven aa ;) (klein puntje, maakt niet uit verder).

11. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FR gestuurd! MLG + weinig lag is altijd leuk.

12. oG BIGMAC NL

oG BIGMAC NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    check me xbw naam ik hoor het graag

13. uG DaGGeR

uG DaGGeR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gedaan marruk!

Deel Deze Pagina