1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn fightpad is nog steeds niet binnen bol.com zei dat 16april ze weer binnen kregen ik weet niet of ze nu weeeeeer 2/3weken ( eerst beloofde tijd) eraan gaan plakken want ik had hem 17 Maart besteld
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zelfde probleem hier. Toen ik paar weken geleden belden zouden ze contact opnemen met distribiteur/leverancier. Die gaf aan week 17. Dat is deze week maar mijn status staat nog steeds op "wordt verwerkt"

    digifan had ik ook bij besteld maar ze waren net op.

    ik heb echt gewoon pech met die dingen. Had al een SE stick besteld sinds een maand voor release SF4 en fightpad ga ik al achteraan sinds de release dag van SF4
     
  3. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Hoe bedoel je?
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    als je weet dat hij op afstand alleen sonic boom doet of armen strekken en van med range die down, back kick move. En als je naar hem toe springt maar niet over sonic boom je dragon punch krijgt.

    En dat als je op de grond ligt en je opstaat moet blokken en hopen dat hij niet piledriver doet i.p.v. reversal proberen.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Deel de tactics! :)
     
  6. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet steeds dezelfde moves... als je deze weet kan je hem afstraffen.
    In het begin denk je dat je nooit van hem kan winnen omdat hij alleen uppercuts, grabs en andere combos maakt en jij geen schijn van kans maakt.

    Als je lang genoeg speelt ga je ze herkennen :)

    - Je moet niet zomaar jumpen tenzij hij laag slaat met zijn lange armen.
    - Als hij je naar zich toe trekt(Seth wordt zwart), blokken en vloeren (of combo).
    - Doet hij de kick waarbij hij naar je toe komt, laag blokken en combo (Ultra/Super).

    Gewoon veel verdedigen en Seth zijn moves laten maken waarbij je hem afstraft.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2009
  7. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk erom dat je em kan besturen na die kick. Zelfde verhaal met Charge Down > Up > P... nog een keer P drukken (Devils Reverse) en voila je kan de richting beturen terwijl je vliegt. (links of rechts inhouden/drukken) Zelfde verhaal dus met de K versie (Headstomp) dan kun je besturen of je naar voren of naar achteren vliegt. Gewoon timen die P...maar ik zou er niet altijd voor gaan. Mensen kunnen gemakkelijk counteren en soms is het wel goed om een eindje van ze weg te staan.

    Bison's game moet ook niet alleen uit headstomps en devils reverse bestaan. Vollop zijn snelle dash benutten, goede normals (monsterlijke pokes...met name zijn hard kick) en vieze crossup combos. Doe daarbij ze snelle Focus Attack (beste Focus Attack in de game?) en de winst is voor jou. :)

    [yt]0C0GCatUM3I[/yt]

    Zoals dit. Sorry Miza LOL
     
  8. GameKid360

    GameKid360 Guest


    Damn,, ik weet geen eens combo's.
    Op 2 na,, maar die zijn zo moeilijk te zien :confused:

    Enneh,, Hoe doe je die super move ofzo,, die speciale aanval.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Vet! Zal thuis het filmpje bekijken en vanavond weer eens aan de slag met Bison. Ben nu echt nog op het niveau dat een normale charge geeneens altijd lukt |:-
     
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik Bison ook lekker spelen. Alleen die teleport heeft naar mijn gevoel zo'n lange recovery :|
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2009
  11. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    bij gamedrive

    echt balen, zit deze week en volgende week thuis, had gehoopt dan me stick te hebben en dus genoeg tijd om eraan te wennen
     
  12. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Combos hoeven niet... je kan ook van Seth winnen met alleen HK.

    De moves voor ultras en supers kan je gewoon zien in de game als je op pauze (start) drukt.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Net na lange pauze weer een aantal potjes gespeeld. Dit keer tegen Nindo. Moet zeggen dat hij absoluut beter is maar dat ik me minder kansloos voelde dan tegen Kareem en z'n Abel. Die C Viper speelde hij wel erg lekker, overigens.

    Ik denk overigens dat ik met stick spelen maar opgeef. Blijkt toch niet helemaal mijn ding te zijn. Denk maar kijken of ik ergens (tweedehands) een gamepad van Madcatz kan scoren omdat dat toch iig wel een verbetering zal zijn t.o.v. de standaard 360 controller.
     
  14. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke stick heb je? Mischien kan ik hem over kopen :p
     
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    spelen tegen een echt goede seth is echt een van de meest frustrerende ervaringen ooit. gelukkig zijn zulke spelers schaars.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2009
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren weer een paar potjes gespeeld ook met Bison en het ging al een stuk beter. Gewoon 'normaal' vechten met bison (punch, kick etc) gaat erg lekker met hem.

    Daarna even begonnen aan de challenges waarbij het bij ronde drie fout ging.

    -- Crouch + light punch
    -- <--> Kick

    Ik snap dat je met crouch schuin naar achteren ingedrukt moet houden om zo tegelijkertijd te chargen en ik doe de charge kick (naam ff kwijt) er ook direct achteraan, maar blijkbaar niet snel genoeg. Tips?
     
  17. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het cancelen, niet linken. Dat houd in dat je naarvoren + K moet drukken op het moment dat de light punch raak gaat. (was het niet medium punch?)

    Het heet trouwens Scissor Kick. :p
     
  18. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren ook met bison gespeeld ging wel lekker.

    maar heb last van kangaroo ken's :mad:
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heb een EX2 met DOA4 opdruk.
     
  20. mavgink

    mavgink Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    de update is er....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina