[Centraal] Metal Gear Substance

Discussie in 'Algemeen' gestart door jghosty, 23 feb 2003.

1. Ajax

Ajax Guest

ik ga denk ik mgs 2 substance ruilen voor lotr ttt maar kan je als je begint meteen eerst de VR MISSIONS doen voor oefening?

2. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan meteen met de VR missies beginnen. Ook leuk om andere personages etc. te unlocken. ben er nog niet echt aan toegekomen, want Xbox Live eist nu toch wel een beetje mijn gehele aandacht op.

- Locke

3. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik werd wel helemaal ziek van het gebabbel tussen Raiden en Rose...ook dat ze hem jack blijft noemen terwijl de colonel haar had gezegd dat ze hem raiden moest noemen...doet ze dus maar een keer..hahaha
    Knetter veel humor in dit spel, vondt ik echt super cool, ook al die verwijzingen naar vorige delen.
    Of dat je Emma in een locker vindt en dat ze ook in d'r broek pist net als Otacon in deel een :D
    Cutscenes zijn wel erg dominerend...10 minuten spelen , 30 minuten cutscene kijken..etc..
    Toch niet erg, want de cutscenes zijn knetter vet, beste (real time)character animatie die ik tot nu toe heb gezien in een spel.
    En dat de colonel flipt is inderdaad heel erg droog.
    "You have been playing the game to long, turn of your console"
    olololo

4. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Raiden Ninja unlocked , kun je ook met Raiden Ninja .. de plant spelen?
    Ik kan alleen de VR missions doen met Raiden Ninja

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, ieder karakter dat je vrijspeelt is alleen speelbaar in de vr en alternatieve missies. Maar om Raiden X al te verdienen moet je 100%! van alle vr + alternatieve missies halen met Raiden en Raiden Ninja.

6. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net uitgespeeld. De storymode dan hé. Hij blijft toch wel heel erg goed hoor. Beetje kort wel. Wat is jullie ranking, voor diegenen die hem uit hebben ? Mijne is elephant maar ik heb niet echt m'n best gedaan om een hoge te halen. Dan moet je niet doodgaan, geen alarm af laten gaan, niet saven, niemand doodmaken en alle tags pakken. Had ik nou ff geen zin in. Toch wel weer een vastlopertje gehad vlak voor het eind. Met een nare zoemtoon door de speakers. Mischien toch maar weer es die hulplijn optelefoneren..... Nou ja, ik ga maar es naar die site van ze, m'n clear code invoeren.....

7. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    wie of wat is raiden x?

ik heb sons of liberty op de ps2....ben niet van plan om substance te gaan kopen.....misschien ooit voor 20 euro

8. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk Raiden in z'n geboortekostuum.....

9. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Raiden X, is Raiden naakt. Jeweetwel als hij gevangengenomen is dan is hij naakt, dat dus.

Mijn rank was een pig (ik speelde op easy de 1e keer). In deel 1 had je rank alleen maar met de moeilijkheidsgraad te maken. Toen ik de Tanker alleen had uitgespeeld uit op normal had ik een Scorpion rank.

10. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel dog tags hebben jullie al???

11. mr floppy

mr floppy De Koning

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje over de wapens, zijn er in "the plant" ook nog andere wapens te vinden dan alleen "socom"? Ik kom wel ammo tegen voor een sniperrifle en de m4 maar ik kan de wapens zelf niet vinden.......

12. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn tig wapens man ! gewoon goed zoeken. Er zijn 2 handguns, 2 assault rifles, 2 sniper-rifles, een granaatwerper, een Nikita (met raketten die je zelf kunt besturen) een raketwerper, mijnen, C4 en drie soorten granaten (stun grenades, chaff grenades en gewone granaten). Je bent gewoon nog niet zo ver denk ik.....

13. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar om het spel 3 keer uit te spelen op verschillende niveaus om Stealth enzo te krijgen ...
    Moet je dan persé Tanker en Plant spelen? Of mag je ook alleen Tanker of Plant gaan doen om die extras te krijgen?

14. mr floppy

mr floppy De Koning

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in "the plant" en ben nu op weg naar FATMAN en het helipad op strut E. De controls zijn nogal wennen, misschien dat ik daardoor om de wapens heen gekeken heb..... 8)

15. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jongens ik heb net een top record code voor het eerst terug gebracht. Dat is een code die je haalt bij de missies als je 1e plaats hebt. De code was van level 6 van de Photograph Mode met Raiden. Ik kijk in de ranglijsten van europa en ik sta 4e van heel Europa met mijn score! Vierde!

Op deze pagina zou het moeten staan. De 4e plaats ben ik dus.

Edit:
    Ik had Boss Survival gisteren op Easy voor het eerst gespeelt, m'n code toen opgeschreven. Vul ik die in, blijkt dat ik in mijn moeilijkheidsgraad 2e van Europa ben!

En dat staat op deze pagina als het goed is.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  16. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vraag ik me ook af
    over da stealth geval en die bandana/wig
    moet je dan 3x the plant en/of the tanker halen?

17. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd.

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik hem wel of niet zal kopen.
    Mede omdat ik de camera klote vind, en omdat sons of liberty veels te kort was, maar volgens mij met de xtra missies gaat het wel goedkomen.
    Dus ik denk toch maar wel, of X-bazar

18. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem wel kopen, aan de camera wen je wel ik vond het eerst ook kut maar nu vind ik het kats fijn duzz gewoon kopen hij valt nie tegen

19. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom die brug niet over waar je van shell 1 naar 2 moet komen. Hier zijn van die "zenders die je kapot moet schieten maar ik kan ze niet allemaal vinden. Weet iemand waar ze allemaal zitten?

20. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, die krijg je met het aantal dogtags dat je hebt. De precieze verreiste aantallen vind je wel op cheatsites.
    Maar de tanker staat appart van de Plant. Dus je kan wel genoeg dogtags hebben voor stealth op de Tanker maar die heb je dan niet op de Plant.
    Op je savefile houd je altijd het aantal dogatgs dat je hebt. Je kan onmogelijk al die dingen verdienen door te spelen op een moeilijkheidsgraad. Als je het op easy uitgespeelt hebt kan je het daarna nog eens op normal spelen en dan houd je de dogtags van die keer dat je op easy speelde. Iedere moeilijkheidsgraad heeft zijn eigen dogtags die samen worden opgeteld voor de extra's.

Heeft iemand anders ook al zijn top record codes ingestuurt (zie mijn laatste post op pagina 13 )?

Laatst bewerkt: 16 mrt 2003

Deel Deze Pagina