AUB MENSEN! Ik vraag voor de 2e keer willen jullie je gamertags in die andere thread zetten die hiervoor gemaakt is of het liefst naar mij mailen: pieter_van_duuren@hotmail.com . En wil je alleen reageren al denk je mij te kunnen helpen want ik zit nog steeds zonder LIVE!
Heb nu: *Cable connect * IP Maar geen DNS! Waar kan ik dat nummer ergens terug vinden, zonder chello? (chello=jaarplan).
Hmm, ik wil je best helpen hoor . Maar I need details. Heb je een router? Heb je een hub? Welke Windows heb je? Staat je Firewall uit? Handig om te weten... Btw, add anders mcrapts@hotmail.com in je MSN, dan help ik je ff .
Ok je mag mij ook helpen. Wij hebben windows xp. We gebruiken de server-pc aansluiting. We hebben een cross-overkabel. We hebben een homenetwork. Internet staat op delen. We hebben chello. Maar geen connectie met xbox live
Nou ik heb weer eens geprobeerd te connecten. Ik heb mijn MAC-adress en host-name ingevuld. Ik ga connecten: Foutmelding: No DNS servers were received from the DHCP or PPPoE server. Nou ik heb dus de DSN nummers ingevuld komt er te staan: Fotmelding: networkservices(DHCP or PPPoE)were not found WAT MOET IK NU DOEN?
Effe een vraagje werkt de zwarte modem van Chello met de Sitecome 4S router? Trouwens welke kabels moet je eventueel erbij kopen en hebben ze die bij Dynabyte?
Hallo. Hallo DNS server/nummer!!! Hoe/wat/waar. Geeft aan->Configureer DNS server(met router) op automatic maar router heeft alleen nummers bij DNS gedeelte, geen auto instelling.. En op auto in dns menu->Xbox gaf wel keer nummer...maar toch kon erkende hij dns configuratie niet?? Cables->check IP->Check DNS error Is Lekker Weer Maar is vast toch wel iemand die hier 1 en ander weet, wil vertellen, CoMe ON!
Ik heb chello, en wil een router kopen. Wat is de goedkoopste en de beste? Dus de beste prijs/kwailiteit verhouding. Want met een router kunnen 2 pc's toch gewoon tegelijk online? Ik zou dan bijvoorbeeld gewoon me msn aan kunnen hebben en Xbox online spelen?
als hij de gateway niet kan vinden, kan het heel goed aan een firewall ligge, Masterape. ik krijg ook een internet verbinding via een server (van me bure), als ik dus X-Box Live wil, zal ik et via mijn hub moete doen, hope dat dat gaat
Ik heb ook Chello (Amsterdam) en mijn verbinding is via een server geshared met 4 andere computers. (tevens gebruiken we 2 Hubjes). Ondanks dat heb ik een onwijs goeie verbinding zonder lag!!!! Ook als mijn huisgenoten op Internet zitten. Het kan dus allemaal makkelijk met Chello.
kan een mod effe all die gamertags weghalen uit deze thread want dat leest altyd zo *** als je prob aan et zoek bent en plz reageer als je egt kunt helpen want met wazige reacties komen menzen ook niet ver nu on topic iemand zei dat je bij win 9 iets met win moest intype maar ik heb windows XP en chello verbinding als ik em direct aans luit krijg allerlei foutmeldingen wat ik ook niet weet is waar ik myn mac adres/ ip adres/ dns kan vinden ik had gehoord dat je niet direct kon aansluiten met chello klopt dit alvast bedankt