Met Horde heb ik daar logischerwijs geen moeite mee, maar ik kan me voorstellen dat het kut is als je PvP speelt. Player vs Player dus! Ik zou sowiezo niemand kunnen killen als ik chainsaw gebruik, want daarvoor moet ik te dicht bij de tegenstander en dan ben ik meestal al lang dood. In Horde doe ik bijna niks anders, maar in andere modes zou ik het niet eens kunnen met die chainsaw en dat meen ik echt.
Dat is t probleem nou juist, je hoeft helemaal niet super dichtbij te zijn, want je wordt gewoon IN de chainsaw gezogen als t ware! Echt TE irritant is dat !
En dat was weer een achievement. Morgen of van het weekend nog even de eerste 10 op de andere maps (op 1 heb ik ze al maar de andere 2 dacht ik nog niet) en dan heb ik er weer 1 bij.
Ik ben nu dus begonnen met echt online te spelen. Sinds 2 a 3 dagen. Ik zit nu op lvl 3. Ik ga vandaag trouwens mappacks kopen, welke raden jullie me aan ? En is er iemand die met mij Horde wil spelen ? Volgens mij zit ik op 20+
Als je 1 van de 2 mappacks wilt kopen, dan zou ik voor Snowblind gaan. 2 redenen: 1. Snowblind heeft 4 maps ipv 3 zoals op de Combustible DLC. 2. De maps zijn beter en leuker. En gigantisch groot.
Gears of war 2 ligt nu al een tijdje stoffig te worden, na alle multiplayer teleursteling heb ik het na de laatste updates ook nog niet weer gespeeld. Ik heb nog steeds iets van 8 spellen die ik nog niet gespeeld heb en op een of andere manier kom ik er niet toe om GOW2 te gaan spelen. Iemand die mij nog kan overtuigen dat het toch nog weer de moeite waard is?
Aan de andere kant is het moeilijker (vind ik) om iemand met een chainsaw te killen dan met een shotgun... vooral die mietjes die eerst een smoke gooien en dan wachten tot je opstaat en een minpunt van GOW2 benutten... Da's pas een lame actie... Maar goed... Als iemand zulke praktijken uithaalt is het heerlijk om zo'n loser een chainsaw in zijn rug te douwen
Vriend van mij zegt dat die skill heeft omdat ie me 1x keer met een chainsaw gekilled heeft. Heb hem dik afgeslacht met shotgun en sniper !