meer centrale topics

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door northernlight, 16 mrt 2003.

1. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Is het geen goed idee om meer centrale topics te maken. Als je bijvoorbeeld in games help en cheats kijkt, zie je zeer veel threads staan over splinter cell en gt2002. Het is denk ik makkelijker om ook daar alsnog een centraal topic over te maken.

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Splinter Cell zijn al centrale topics aan gemaakt.. Elk level een aparte. Gewoon goed kijken dus :)

3. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    zijn dat centrale topics?
    ik dacht dat dat er altijd voor staat. Maar als je goed kijkt zie je toch een hoop threads over de zelfde game.

Overigens is het maar een suggestie om het allemaal iets overzichtelijker te laten worden.

4. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Ze zouden eigenlijk een apart subforum makjen met naam CENTRALE ofzo waar alleen centrale post staan!

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    straks zie je door d centrale topics het bos niet meer!
    als mensen nou es de zoekfunctie gebruiken zou dat helemaal niet nodig zijn
    8)

6. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    ja met bijvoorbeeld splinter cell, dat er in games help een topic centraal splinter cell staat, en als je daar heen gaat krijg je van alle levels de centrale topics

7. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    juist niet!!
    als je net zoals nu 10 verschillende sega gt topics hebt, en je maakt er 1 centraal topic van is alles toch veel duidelijker.
    Het zou nog mooier zijn als je zoals Lord<>Snowboard al zei daar nog een sub-topic in kunt maken met alle verschillende vragen of levels.

8. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Maar de centrale topics blijven nu eenmaal niet echt gebruiksvriendelijk, je moet al die subpagina`s doorbladeren als je pech hebt... Vandaar ook dat de meeste mensen gewoon een nieuwe topic openen, en i cant blame them. Want volgens mij krijg je met de zoekfunctie alleen maar de thread en niet de pagina inde thread waar het op staat, toch??

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan met de zoekfunctie (als je die eens goed bekijkt) ook posts apart bekijken ipv een hele thread.

10. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    hehe ik dacht al wel dat ik niet goed gekeken had...
    sorry dan, maar er zit wel een klein kerntje van waarheid in mijn verhaal

11. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar kijk als er dan 2 verschillende threads van 1 spel gaat iedereen weer zeuren om een centrale topic...en dan staat het weer vol met centrale topic enz enz

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetje saai staan zie je bij xbox games forum Centraal panzer dragoon centraal morrowind centraal blabla ik vind dat centrale topics alleen moeten als er veel reacties zijn enzo dan is het handig en overzichtelijk maar als er heel veel van die centrale topics komen word het saai ik kijk amper meer in die centrale topics omdat ik dan veel te veelmoet lezen

13. p1m

p1m Guest

de enige geslaagd central topic is Morrowind de rest is een beetje mislukt

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Met die centrale topics krijg je wel weer het probleem dat als je een vraag stelt en een paar gasten gaan daarna heel ergens anders over praten (dat ze nog steeds niet de game hebben en dat soort onbenulligheden) dat anderen jouw vraag niet meer lezen en dat je geen antwoord krijgt. Open je dan een nieuwe tread dan krijgt die weer een slotje.

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan vraag je het nog eens ;)

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar soms is het wel lekker als je snel antwoord krijgt

17. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    En waarom vind je dat? Had je liever 10 verschillende topics per spel gehad? Wat is er mislukt aan de centrale threads, ik vind ze juist eerder handig.

18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze een beetje te groot worden bijv in xbox cheats daar die centrale topics zijn vervelend bij bijv morrowind wil je een vraag stellen maar je moet eerst nog 86 pagina's doorlezen of je vraagt gelijk maar hij staat er vaak al of je krijgt een antwoord lees terug

Laatst bewerkt: 23 mrt 2003
  19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan ook de zoekfunctie gebruiken..

20. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    maar die gaat niet per bladzijde !

(toch?)