Xbox painten : wel of geen garantie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Netrab, 24 apr 2002.

1. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik van plan ben mijn xbox een ander kleurtje te gaan geven, maar na aanleiding van deze feature http://www.xboxmaniacs.com/xbox/features/PaintingXbox.htm vroeg ik me af of je garantie blijft als je de Xbox verft. Je maakt hem dus niet open, maar je verft hem alleen maar. In principe kun je er ook bijvoorbeeld een streep opzetten met een viltstift, valt ie dan ook niet meer onder de garantie ? Waat ligt die grens eigenlijk ?

2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het niet...

Maar die controller ziet er zo wel erg cool uit.....

3. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je maar eens op http://www.gamenation.nl kijken daar zie je nog 2 gemodificeerde controllers onder het Xbox nieuws.

De controller die moet wel geopend worden voor het verven, dus daar zit dan zoiezo geen garantie meer op.

Iemand enig idee hoe dat het dan zit met de Xbox zelf?

4. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1: ziet er lelijk uit(kleur niet, afwerking wel)
    2: voor xbox verven moet hij open, dus geen garantie

5. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het artikel leest dan zul je zien dat ze hem niet open hebben gehad (kwestie van veel afplakken).

6. matop

matop Guest

Heeft hij het gespoten met en spuitbus of geverfd?????

7. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht.. ben je nu echt te lam om op die link bovenaan te klikken waar ik net nog naar verwees. Het staat er namelijk duidelijk in. Ik zal het je makkelijk maken : http://www.xboxmaniacs.com/xbox/features/PaintingXbox.htm

8. matop

matop Guest

IS PAINTING SPUITEN OF VERFEN??

9. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of je het nu wel of niet gelezen hebt...
    Spray = spuiten

10. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n zilvere box ziet er wel gruwelijk mooi uit en zo'n controller ook als iemand weet of de garatntie blijft laat het ff weten, zal wel niet maar toch :D

11. matop

matop Guest

beschadig je de xbox eigenlijk als je het spuit?????

12. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In principe beschadig je de laag aan de buitenkant door de verf die zich er aan gaat hechten. Ik denk echter niet dat je dan gewoon nog garantie hebt. Als je er bijvoorbeeld een kras op krijgt heb je ook nog wel garantie op de Xbox. weliswaar niet op de kras, omdat je dat zelf hebt gedaan.

Ik denk dus dat verven wel mag en daardoor je garantie niet komt te vervallen. Ik wil het alleen ff zeker weten. Iemand die hier ervaring mee heeft?

13. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He Netrab, anders hebben we toch nog wel een collega die dat wel voor ons kan en wil doen :+

Maaruh, ik vind eigenlijk alleen de geverfde X-Box wel vet, maar die controllers vinnik nix. Ik hou het wel gewoon bij het standaard zwart

ik zie trouwens dat je tegenwoordig ook een user-icon hebt... Chloe Jones ist nie :p

Laatst bewerkt: 24 apr 2002
  14. matop

matop Guest

hoe bedoel je de buitenste laag beschadig je ?? volgens mij kan er niks gebeuren met je xbox . IK ga mijn xbox wel zo spuiten. p.s het is niet verfen maar met een spuitbus:p

15. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het nou geen invloed heeft op mijn garantie dan zit ik er heel misschien toch wel over te denken om hem een ander kleurtje te geven of een mooi motief met airbrush oid. Niet dat ik er goed ik ben, maar ik ken wel iemand die dat kan.

Wat dacht jij : Ik blader even snel door mijn van collega's gecopieerde desktopgirls collectie en ik kijk welke overeenkomt, of ben je echt zo ziek dat je deze uit je hoofd weet :)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat je garantie erdoor vervalt.. Door je Xbox te painten (en waarschijnlijk dus ook te openen want dan gaat het painten wat makkelijker) zou de hitte misschienniet goed kunnen worden afgevoerd etc

17. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In dat artikel wat bij mijn allereerste post staat en ook nog wat verderop hebben ze hem overgespoten zonder hem te openen. Wel is het zo dat als er door verf iets mis gaat met je Xbox je naar je garantie kan fluiten. Ik vraag me alleen af of dat ze dus bijvoorbeeld zelfgekleurde Xboxen met een "krasjes op DVD" probleem dan nog wel kosteloos repareren...

18. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bel het service nummer dan weet je het:+

19. Bigl-mo

Bigl-mo New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb maar eens voor jullie gebeld..
    en kreeg te horen dat je garantie dan vervalt...
    doordat je dat spuit kan er door bepaalde stoffen iets kapot gaan, je garantie vervalt dus.. dus ik zou zegen..
    na je garantieperiode gaan spuiten.
    mijn xdoos staat toch in een kastje dus zo`n probleem is `t niet dat ie zwart is :D

Laatst bewerkt: 24 apr 2002
  20. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hartelijk dank voor deze ontknoping :) Wouter er mag een slotje op..

Deel Deze Pagina