[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    aaah ok thx, nu alleen nog een ring of opening.....

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Welke stukken liggen bij dat camp?

:p

/edit

Als dat over die ring een vraag is:
    Koop gewoon een unlockspell en maak daar een van met magnitude 100/100. Dan die skill trainen tot ongeveer lvl 50 en dan lukt het wel. Zo heb ik het ook gedaan.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  3. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    Indoryn armor is het beste medium volgens mij, dat is het armor wat de Ordinaters dragen

4. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ik liep tot op lvl 40 rond met medium armor e het beste wat ik ben tegen gekomen is indoril en wil je het full glas armor dan moet je bij ghost gate in de linker toren ergens beneden zoeken daar staat mannetje en dan moet je de deur dicht doen hem neersteken en de boete betalen en dan trug gaan om de buit optehalen8)

5. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Vallen Ordinaters je altijd aan als je een stukje armor draagt of alleen als je dat masker op hebt of opgehad hebt?

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Weet iemand wie de moordenaar is van een belangrijke vent van House Hiaalu (in Balmora) want ik heb van een vrouw zijn beschrijving gekregen. En toen verwees iemand in de straat naar een man in de Council club, maar die beweert dat Nine Toes de moordenaar is. (wat HOOP ik niet waar is) Maar weet iemand wie wel de moordenaar is?

7. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De camona tong, moet je dat huis van die dode gast in gaan en met de hulp praten, dan krijg je een beschrijving, dan die beschrijving aan allemaal mensen vragen en dan hoor je wie het is.

8. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    wow, hier werd weeral veel gepost zeg!8)
    nog ff over die 2de character, dat ligt me wel hoor.
    zekers omdat mijn character gewoon té goed is (level 1108) )
    dus, kga een nieuw poppetje maken.;)
    hey, en nu nog niet te rap hé, we moeten allemaal een beetje gelijk starten hé.:D
    nu mijn vraag: waar zitten jullie al met jullie poppetje?
    en trouwes, vandaag kan ik nog niet herbeginnen want ik sta nu op het punt om Dagoth Ur in de pan te hakken:D
    daarna zal ik wel herbeginnen hoor, het is welletjes geweest met mijn Breton:D

9. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    maar ik heb die vent gevonden, maar mag ik hem dan gewoon afmaken, met andere woorden word ik dan niet door 7 mensen aangevallen, zodat ik die mensen ook moet doden, en een heel erg hoge bounty krijg, die ik niet kan betealen, omdat ik net ook al ben opgepakt, voor het aanvallen van een ordinator, en per ongeluk heb gesaved (zucht)

10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    nee dat moet je niet doen.. Je moet zorgen dat je de telekinesis spell hebt en dan achter die oven gaan staan zodat hij je niet ziet. Dan kan je alles pakken zonder dat je bestraft wordt.;)

11. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    de eerste kerel die je in de council club van Balmora zit (die Dunmer), die heeft die kerel van hlaalu gekillt.

12. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    dan moet je snel naar het fort gaan en dan naar beneden gaan. (klinkt vreemd ik weet het) die gast zegt dan dat je een missie van de keizer kan krijgen en die moet je aannemen. ALs het goed is heb je deze personen al vermoord en dan kan je dat zeggen. Je bounty is dan weg enje hebt een ring van 12000:D

13. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon taunten of de spell frenzy humanoid gebruiken, dan krijg je geen bounty en niemand anders valt je aan.

14. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    je moet die kerel taunten, daarvoor moet je speechcraft behoorlijk hoog zijn.:{ oftewel kun je ook frenzy humaniod op hem doen (dan maak je hem razend), maar dan moet je illusion wel hoog zijn.:{ probeer het ff, normaal als je die kerel aanvalt kan je als je veel geluk hebt onopvallend die kerel vermoorden.:D

15. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    wat hij bedoelt is wel niet die mini-quest.:p

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja daar was ik zelf ook wel achter maar mijn poppetje was dat niet :p dus nu moet ik met iemand praten maar ik weet niet met wie ik bijna heel balmora al gevraagd help me :)

master chief nee niet in Ahemmusea kamp maar daarboven in die deadric ruin daar lopen ordinators en deadra aanbidders elkaar af te maken je. als je je er niet tussen menkt kan je daarna hun spullen afpakken zonder afgemaakt te worden en dan ben je klaar :)

17. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    toch vind ik de mijne beter......

18. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    reacties misschien?:{ :confused:

19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je het zo graag wilt. 8)

Ik ga niet opnieuw beginnen. Over een paar weken krijg ik (bijna zeker) Mechassault. Dus dan is de kans groot dat morrowind een beetje stof gaat happen, voor die tijd wil ik morrowind toch grotendeels uitgespeeld hebben. (wil nog zeker de 2/3 thievesguild, fightersguild en de mainquest doen)

20. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde jij niet:D
    in deel 5 op het laatste las ik dat goldfish en cephisus opnieuw gingen beginnen:{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina