[NL] AR Gaming LAN 25-26-4-09

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GomoRra, 25 mrt 2009.

  1. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ze heeft wel een Fiat maar die heeft geeneens trekkracht voor een aanhanger.
     
  2. Giez

    Giez Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ohja dat was het omdat die al een keer was gekanterd en toen niet tege de rand aan kon leunen van de stoeprand
     
  3. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa volgensmij wel!
     
  4. Giez

    Giez Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan tot over 2 weke in ijselstein
     
  5. Phantom

    Phantom Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa

    Ik ga morgen voor FIFA , maar ik ben ingeschreven nu onder de naam ross, moet ik morgen ook nog inschrijven , ?? en hoelaat moet ik aanwezig zijn enz enz enz ... argaming. kan je me ff helpen ,
     
  6. Cun x Tiger

    Cun x Tiger Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0

    Dus voor laatste check, wij geven jou dus entree geld voor de 4v4 morgen?
     
  7. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag met mijn team aan het gears of war 2 tournooi meedoen
    kan ik reserveren en dan morgen aan de deur betalen (hoeveel is het dan per persoon ??)

    DETAILS:
    Team RANDOM

    contactpersoon Jan Staadegaard
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2009
  8. Phantom

    Phantom Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelaat morgen aanwezig voor fifa , kan iemand mij inlichten
    bel me anders of stuur me sms.
    0657284092
     
  9. argaming

    argaming Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    gaan niet dicht
     
  10. argaming

    argaming Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen voor fifa start 13.00 uur voor 12 uur inschrijven
     
  11. Phantom

    Phantom Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik nu definitief ingeschreven , ik sta wel op site. maar ik moet nog wel betalen , niet dat ik dalijk kom en dat het vol is.
    mvg robin
     
  12. rnzw

    rnzw Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals volgend jaar was dit jaar zoals verwacht een Epic Fail.
    De plus en min punten

    + Discotheken/cafes is facking vet!
    + SK/NwL/Immense
    + Gratis drinken
    + 1 Gratis biertje om half 10 savonds :/ :p.

    - 3 Teams waren er voor cod4 (Sirox/SK/NwL.ImmenSe
    - Slecht georganiseerd( 10uur daar zijn 3uur beginnen)
    - Prijzengeld is gewoon schandalig. (SK moest per persoon 600 euro betalen. Maximaal wat ze konden winnen is 360 euro. 360 gedeeld door 4 is 80 euro per persoon.)
    - Wij konden nergens slapen( We gingen die zaterdagavond uit. Opeens vragen wij naar aan zoon gast van de party als we nog terug konden komen. Mocht het niet. Johan kwam erbij van staat duidelijk in de regelement. Eerst op xbox live zeggen dat we konden slapen in die stoelen. En dan ben je daar mag het niet. Wij gaan uit daar in eindhoven. Daarna gingen we terug naar de lan. Komen we sniekej binnin gaan we bij die pc gamers slapen. Opeens word je midden in de nacht wakker gemaakt door zoon sukkel die zei; Je mag hier niet slapen brandpad ofzo. Gingen we ergens anders heen. Ging ik en Spazeeh aka Terry slapen op een switch. Dat ding maakte geluid daar werd je bijna doof van. Terry ging pissen kwam die lars & giiow & Jesse tegen. die hadden luchtbedden gepakt van pc gamers en daar gingen we op slapen.)
    - Rugpijn door die stoelen.
    - Geld wat je ervoor moest betalen(40 euro maar aangezien ik admin was van halo3 20 euro.)

    En nog iets;

    Wat vonden de H3 spelers van de beste admin aller tijden? :p
     
  13. dSis

    dSis Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het beter dan alle voorgaande ARgaming lans.

    De zaal ging inderdaad om 10 uur open, je kon dan warm spelen enz. Rond een uur of 1 zouden de matches gaan beginnen.

    Wat Johan waarschijnlijk bedoelde is dat als je ook betaald heb voor het evenement van "de party" je daar idd mag slapen. Maar aangezien je alleen had betaald voor de ARgaming lan had je iets van een hotel moeten boeken.

    Het prijzengeld is zoals het was vermeld. Bijvoorbeeld 1000 euro bij een hoeveelheid teams. Bij Gears of war 2 was het zo dat er veel teams door voor mij onbekende redenen niet meer kwamen en zo gaat de prijzenpot naar beneden.

    De schermen waren goed, je had de mogelijkheid om een koptelefoon o.i.d. er makkelijk op aan te sluiten. De locatie was ook erg goed, naast het station van eindhoven zowat en in het centrum.

    Jammer dat er niet zo veel teams waren, maar we mogen blij zijn dat deze toernooien worden georganiseerd. Vergelijk ARgaming ook niet meteen als een MLG event maar als een beginnend game toernooi. Geef daarom ook positieve feedback :)

    Cyaa @ the next event.
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb geen ruzie met hem, misschien hij met mij. Flamen over mij? Wat voor slechts valt er over mij te vertellen...
     
  15. rnzw

    rnzw Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor gow & h3 was het beter maar met cod4 was het er slechter op geworden.
     
  16. Giez

    Giez Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    epic failure v2
     
  17. Gamble

    Gamble dirtyDutchz

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het dus weer niets dit jaar, Je zou denken dat ze dan juist de slechte punten verbeteren van de jaren daarvoor. Maar ja ik weet er niet zoveel vanaf dus zal wel zwijgen.
     
  18. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    wij hebben daar free-lan gedraaid en het was echt top top top!
    Goeie XBL, goede catering, goeie sfeer, alles was top, dus volgend jaar ben ik er weer bij!!
     
  19. argaming

    argaming Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen van halo 3.cod 4 en gears 2 ik wil iedereen graag bedanken die naar de argaming lan is toegekomen .
     
  20. argaming

    argaming Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt dat je zelf nu op dit forum opschept dat jullie je niet aan de regels hebben kunnen houden jullie zijn bij deze niet meer welkom op mijn events .
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2009

Deel Deze Pagina