[PC] Mount&Blade

Discussie in 'Games' gestart door Kaneda, 20 nov 2008.

1. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kennen jullie deze medieval combat game met gameplay als in sid meijers pirates? Zo niet check deze site : http://www.taleworlds.com Je kan je eigen hero maken/levelen, maar ook je eigen party van 20 tot meer dan 100 mannen zelf samenstellen. En je manschappen levelen ook en hebben verschillende levelup-takken. Je kan een ultiem boogschutter leger maken of een ultiem cavalry leger, of een leger met alleen mannen met zwaarden en schilden of juist een goed gecombineerd leger. Je kan karavanen overvallen, kastelen overnemen of juist verdedigen omg je weekend is zo snel om met deze game. Na een uur of 20-30 is de nieuwigheid er wel af, maar toch heb ik soms momenten dat ik weer naar deze game snak en het weer een paar uurtjes achter elkaar moet spelen.

enjoy!

2. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    tja, is erg leuk. Zeker vanwege de goede zoniet geweldige mounted combat. Is trouwens gemaakt door een heel onbekend produceduo uit Turkije

3. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws! Er komt een uitbreiding met multiplayer aan!!!! Woooh ff serieus deze shit word vet!!!!

4. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken het spel, vond het wel gaan heb het maar 5 uur totaal gespeeld toen had ik er al genoeg van :+

5. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je weleens zon siege gespeeld? Dat lijkt me echt tof werken in multiplayer, met 16 man een kasteel verdedigen. Paar boogschutter, paar speermannen en een paar zwaard/schild mannen. Woooeeeehoooee

6. gamekiller15

gamekiller15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GEWELDIG SPEL!! ahum....sorry(A) maarja heb nu andere pc dus ik moet opnieuw beginnen:mad:...

7. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een amateuristisch spel en veel dingen zijn niet goed uitgewerkt. Maar het basisconcept vind ik echt tof. Vooral het samenstellen van je eigen legertje en dan in de praktijk zien hoe ze het ervan af brengen.

8. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als warband(de expansion) uitkomt gaat het spel echt groter worden denk ik.

9. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    speel t mensen!!

10. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Dat speelt toch geen hond :p ziet er te saai uit om het te proberen :D

11. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG ik wil dat er een mount en blade community komt hierrr!:) Als in de herfst de multiplayer expansion komt speel ik nooit meer een ander spel!

12. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    het schijnt ook op E3 te komen(volgens een rumor)
    Multiplay moet ik nog anzien mr zowel horse combat als siege heb ik nog nooit zo goed uitgewerkt gezien

13. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omg het is in dit spel zo moeilijk te winnen op de hoogste moeilijkheidsgraad. En dan heb je met pijn en moeite zon kasteel overwonnen, geeft je koning hem aan een van zijn luie maatjes ipv jou. Dan kies ik er altijd voor dat kasteel te houden en weg te gaan bij de koning!!!!

Deel Deze Pagina