[JSRF] Fortified Residenial Zone

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect_Shit, 15 mrt 2003.

1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Dammit, ik zit vast met JSRF!!

In the fortified residential zone moet je eerst alle devices uitschakelen, heb ik gedaan, en als je de 2e verdieping ook hebt gedaan, moet je helemaal naar boven.
    Daar grind je een trap op en dan rij je over platformen die telkens instorten, en je moet op een of andere manier daarboven zien te komen... weet iemand hoe, want ik zit al dagen vast :mad:

en wat is trouwens een Jet Ranking??

Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hmmm... Das nadenken. Ik deed dat zo:
    Bij die trappen die omhoog gingen een boost en dan op net voor de laatste bocht er vanaf springen naar een grote plek daarachter. Daar is Yoyo.

Een Jet Ranking kan je pas halen als het uitgespeelt hebt. Haal alle Graffiti Souls in een level en dan bij Roboy kan je dat level dan spelen (dan bedoel ik racen, flag battle etc.) in een nieuw laatste menu "Test Run". Zet je een hoge score dan krijg je misschien een Jet als eank (het hoogste).

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    kijk, daar heb ik nog es wat aan!!

tnx, man!

4. MaGoC

MaGoC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm, effies ook een vraagje.

Wil even weten of ik JSRF bijna uitgespeeld had, want ik was op het laatst in dat vage gding van die ene vent (lang gelden) die zo'n machine in Chuo Street volgens mij had staan, daar moest je dan naar boven zien te komen en een of ander ding sprayen.. maar toen had ik per ongeluk mijn game over die van m'n zus heen gesaved die net was begonnen :mad: had ik emwel al bijna uitgespeeld of nie?? (ventje dat je moest sprayen had ik nog nie uitgeschakeld)

5. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je bij die machinen met dat hypnose soort ding er voorop bent en die kerel verslaat heb je hem uitgespeeld

Deel Deze Pagina