1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    g1 = praktisch onhaalbaar (voor de scrubs zoals ik). Ik ben serieus ook wel benieuwd wie van bijvoorbijld Drakenslag hier al zit.. Je wint pas punten als je een match wint. Na match 1 is dat geloof ik zo rond de 10 (als je direct wordt uitgeschakeld). Verliezen in g2 final levert je wel zo 100 op. Om deze te behalen gaat echter wel wat meer bloed zweet en tranen kosten. Enneh ben serieus benieuwd hoe je sim zich staande weet te houden daar! Shit is real daar man.... Nindo, zit jij al op g1?
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zuur is het als je een week moet wachten op de Championshipsmode omdat je een XBOX LIVE SILVER ACCOUNT hebt.

    Of update ie vrijdag a.s. automatisch omdat ieder dan Gold Member wordt? :)
     
  3. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo jaloers op de mensen die hun SE en TE binnen hebben gekregen :mad:
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand antwoord op mijn vraag?
    Speurneus, misschien? 8)
     
  5. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    kweeniehoor maar volgens mij heb je niet zoveel aan die mode als je geen gold hebt ;-)

    En de update is optioneel.
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck! Dat is jammer.
    Misschien dat ik dan maar eens moet sparen voor een Gold abbonement. Is al weer een tijdje terug...
     
  7. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah wel als ik eenmaal in g2 ben ga ik weer wat meer spelen denk ik, g3 geeft me zon grindgevoel van wow:)
     
  8. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    @redje: ziet er goed uit. ben ook van plan om mijne binnenkort te modden. op welke site heb je besteld dat je er meer dan een TE aan kwijt bent.
     
  9. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee man ik ben slecht :p en ik speel minder. Werd een beetje gek van dit spel (ik ben een slechte verliezer)
     
  10. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    lol tja, er zullen altijd players zijn die beter zijn omdat ze simpelweg meer tijd hebben om te oefenen. You win some, you loose some. En zolang er meer wins zijn dan moet het toch 'leuk' zijn lijkt me zo...
     
  11. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh, je hebt gelijk. Gewoon spelen offline/online maakt mij niet uit hoor. (of ik win of verlies ) *) Ik kwam er gewoon sinds kort achter wat ik verkeerd doe tijdens toernooien...
     
  12. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dan? Seks hebben voor het toernooi? :p

    Of spelen om echt voor de win te gaan en daardoor te gestrest spelen, dus te gefocussed op het winnen in plaats van goed te spelen?:eek:
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2009
  13. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Arcadeshop.de

    Maar ik heb de stick zelf ook voor 10,- meer gekocht (90 dus)... had geen zin om tot april/mei te wachten want overal waren ze toen uitverkocht.
    De JLF en 8 buttons + octogate waren iets van 50,-.
    Gremlinsolutions is iets goedkoper volgens mij.

    Bij Redcoon stond de TE voor iets van 120,- 8)
     
  14. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee die dingen dus ook niet... ik ben meer een showman. Voorbeeld : Ik stond stil samen met een andere speler in een losersbracket finale voor 5 secs. Ik dacht aan de toeschouwers dus ik deed de eerste move, waardoor ik dus verloor.

    Ik speel niet voor de win op toernooi dus. Heel erg shitty en ik dacht dus ook eraan om te kappen met toernooien |:- maarja ben er al bovenop en heb een nieuwe mindset.

    Seks voor het toernooi... dan speel je helemaal als een beest en heb je zo'n mindset als "prom queens date the winners".
     
  15. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Ik snap wat je bedoeld. Ik probeer vaak wanneer iemand bijna k.o. is het mooi af te maken en dat komt me ook soms duur te staan. Maar nee man je moet niet kappen met toernooien. Gewoon geen showman zijn :9
     
  16. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    showmanship is goed juist :) niet te verwarren met nonchalance echter
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik me ga focussen op Bison/Sagat/Vega, die trappen van Sagat en Vega waarbij ze je eerst een knietje geven en daarna nog ''natrappen'' met hun scheen is zo heerlijk. En ik haat Ken/Ryu, met hun wannabe kamehameha's, het enige wat een vriend van me doet is: Hadouken x3, beetje trappe, die gare aanval waarbij hij van links naar rechts vliegt terwijl die wat trappen uitdeelt x2, hadouken, en als het kan een shoryuken. Te irritant.
     
  18. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Bereid je dan maar alvast voor als je online gaat.
     
  19. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja :mad: 9/10 tegenstanders worden Ken of Ryu die alleen maar J.hk en dan Cr.hk doen of non stop shoryuken doen
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik irriteer me meer aan mezelf tegen een Ken, dat ik nog steeds in die f*cking wakeup Dragonpunch trap, terwijl ik allang weet dat ik het niet moet doen. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina