Omdat ik dit nog niet ben tegen gekomen en ik het wil scheiden van de twijfel threads over de 26ste heb ik er een apparte thread van gemaakt. Zou het eventueel mogelijk zijn om ipv een Controller een DVD pack te kijken of tegen de tijd dat ie uit is een kleinere europese controller?. Staat niet in het inschrijfformulier vermeldt, maar als je bijvoorbeeld al 4 controllers hebt dan is het niet handig als je er nog een bij krijgt waar je niks mee kan.
opzich had iemand hier op het forum (kweetnietmeerwieprecies) al een tijdje geleden gebeld over dat ie al 4 controllers had en of ie een dvdremote kon krijgen en dat kon, moet je ff 0800 nummer bellen... kleine controller weetiknix van... ...*cough*search-functie*cough*....
krijgt ie `n pack is `t nog niet goed nee dat zal waarschijnlijk niet `t geval zijn...is `n te erg geklooi voor hun denk ik.. ik vind `t al super dat xbox `t pack geeft.... veel bedrijven deden dit niet (hoor ik hier iemand sony roepen?)
Dit heeft al wel eens meer in een andere Thread gestaan!! maar het antwoord is dat je als je 4 controllers hebt je een dvdkit kan bestellen, maar dan moet je wel ff bellen naar een customer telefoon nummer, die moet je maar ff zoeken op het forum.
k denk da niet .. waarom? nou omdat een DVD kit in DE WINKEL 10 euro duurder is als een controller! ja denk daar maar eens overna!
Ik denk zelf dat ze het al moeilijk genoeg hebben met de selectie van de games. Waarschijnlijk zul je zelf de controller moeten verkopen en zelf een DVD remote aan moeten schaffen. Het kan nooit kwaad eventjes naar ze te bellen of mailen natuurlijk. Wie weet heb je geluk!