hij geeft altijd goede reviews weet genoeg halen dus kwam dit net tegen op youtube de comic van wolverine origins wat nog voor de film afspeeld http://www.youtube.com/watch?v=I9s4lDHEIfE
Dat mensen twijfels hadden/hebben over deze game, zeg. Het is van friggin Raven Software, die hebben nog nooit een matige game uitgebracht!
die twijfels kwamen natuurlijk niet door Raven maar doordat het een film game is (en ik vond quake 4 trouwens best matig )
Quake 4 was toch echt niet matig. Het was geen topper, maar zeker wel een 8+ game. De pc versie heb ik het dan over. Anyway, ze hebben al lang bewezen met filmlicenties om te kunnen gaan. Zo behoren de Jedi Knight games, zoals ik hier al eerder zei, tot de paar beste Star Wars games en zijn beide Xmen Legends games erg goed ontvangen.
dat is helemaal waar maar die games konden ze rustig op hun eigen tempo afmaken terwijl deze game toch echt ergens rond de release van de film uit moet komen
hebben ze psychic powers ontwikkeld? of waren ze bezig met zomaar een wolverine game en hebben ze daar het verhaal van de film overheen gelegd?
Game is inderdaad prima. Platform elementen hier en daar wat minder, maar zitten er ook niet zo veel in. Net als bij GoW2 heb je onderbrekingen als Wolverine met iemand loopt te praten, dan erg langzaam loopt, hand bij het oortje. Vind dat, net als in GoW2, erg storend. Nu kun je het ook niet skippen. Zijn vaak korte gesprekjes, maar als ik naast een kist sta, wil ik die gelijk kunnen slopen, of ik wil gelijk dogtags van iemands nek kunnen trekken, ipv halve minuut te staan wachten. Vanmiddag weer stukje verder gespeeld en bevalt me nog steeds goed.
Hoeveel verschillende moeilijkheidsgraden zijn er? En veel verschillende moves? En hoe speel je die vrij? En kun je ook dingen (wapens, moves, etc) upgraden?
Easy, normal en hard. Je hebt een viertal power moves, die je met het verloopt vrijspeelt. Daarnaast heb je nog een aantal gewone moves, lungen, light attack en heavy attack, dodge, dash. Hiermee zijn vele combo's mogelijk en met het verloop kun je weer nieuwe combo's vrijspelen. Daarnaast heb je een aantal slots (3.), die met het verloop vrijkomen en waarin je items kunt zetten om bepaalde krachten te verbeteren, of bijv sneller health / xp gains. Beetje als in Bioshock, maar dan stuk eenvoudiger en beperkter. En als laatste heb je skill points, die je gedurende het spel verdient en aan diverse items (health, rage, special attacks etc) kunt spenderen. Verwacht geen diepgaande combo's, het is immers geen beat 'm up, maar het is wel lekker actievol. In 1 playthrough zul je niet alles unlocked of op 100% hebben, dus is een tweede nodig, en daarna kun je nog op hard spelen, waarbij je wel weer opnieuw moet beginnen (is dan voor de uitdaging en hard achievement). Met een aantal gesproken en merk toch wel dat men vaak zijn eigen style heeft. De een gebruikt meer (special) move A, de ander meer move B etc.
Ik had ergens gelezen dat het spel 30 gewone aanvallen kent en 12 finishers. Klopt dit? Lijkt mij wel een mooi aantal.
Euhm, dat zou wel kunnen. Maar dat zijn dan wel combinaties als X, X, Y, of X, Y, of X, X, X, X, X, Y, of LB + RB, Y, of LB + RB, B et cetera. Op die manier zijn er inderdaad wel een hoop moves en finishers. De meesten ervan gebruik ik overigens niet. Lungen + finsher is ownage.
Ik zit nu in het derde level, maar ik kom niet verder. Ik ben bij zo'n een ding in een soort oude tempel, met drie van die standbeelden die een soort platformen uitklappen als je aan de hendel draait, ik kan van het 1 naar het 2e platform komen maar ik weet echt niet waar ik dan heen moet.. zulke stukjes verpesten het spel echt voor mij! ik wil ledematen zien vliegen en het bloed zien vloeien! ik wil niet een uur proberen verder te komen bij een mislukt platform element. De vechtstukjes zijn erg bruut, maar deze platform dingen verpesten alles!