1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] X-Men Origins: Wolverine

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 31 jan 2009.

  1. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 apr 2009
  2. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    he bedankt man zat zelf te twijfelen of ik die comics zou kopen
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Yep, ga hem denk k ook halen :)
     
  4. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    weet trouwens niet zeker of de comic voor de film afspeeld of hetzelfde verhaal is als de film
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2009
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Dat mensen twijfels hadden/hebben over deze game, zeg.

    Het is van friggin Raven Software, die hebben nog nooit een matige game uitgebracht!
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die twijfels kwamen natuurlijk niet door Raven maar doordat het een film game is :D

    (en ik vond quake 4 trouwens best matig :+ )
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Quake 4 was toch echt niet matig. Het was geen topper, maar zeker wel een 8+ game. De pc versie heb ik het dan over.

    Anyway, ze hebben al lang bewezen met filmlicenties om te kunnen gaan. Zo behoren de Jedi Knight games, zoals ik hier al eerder zei, tot de paar beste Star Wars games en zijn beide Xmen Legends games erg goed ontvangen.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat is helemaal waar maar die games konden ze rustig op hun eigen tempo afmaken terwijl deze game toch echt ergens rond de release van de film uit moet komen :)
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ze waren al met deze game bezig voordat ze wisten dat de film er aan kwam he..;)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek: hebben ze psychic powers ontwikkeld? of waren ze bezig met zomaar een wolverine game en hebben ze daar het verhaal van de film overheen gelegd?
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Dat blijkt zo te zijn ja;)
    De game volgt niet precies de film hoor...
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Daarnaast zijn ze contacted door Marvel en niet door Fox ;)

     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Game is inderdaad prima.
    Platform elementen hier en daar wat minder, maar zitten er ook niet zo veel in.
    Net als bij GoW2 heb je onderbrekingen als Wolverine met iemand loopt te praten, dan erg langzaam loopt, hand bij het oortje. Vind dat, net als in GoW2, erg storend. Nu kun je het ook niet skippen. Zijn vaak korte gesprekjes, maar als ik naast een kist sta, wil ik die gelijk kunnen slopen, of ik wil gelijk dogtags van iemands nek kunnen trekken, ipv halve minuut te staan wachten.
    Vanmiddag weer stukje verder gespeeld en bevalt me nog steeds goed.
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoeveel verschillende moeilijkheidsgraden zijn er?
    En veel verschillende moves? En hoe speel je die vrij?
    En kun je ook dingen (wapens, moves, etc) upgraden?
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Easy, normal en hard.
    Je hebt een viertal power moves, die je met het verloopt vrijspeelt.
    Daarnaast heb je nog een aantal gewone moves, lungen, light attack en heavy attack, dodge, dash. Hiermee zijn vele combo's mogelijk en met het verloop kun je weer nieuwe combo's vrijspelen. Daarnaast heb je een aantal slots (3.), die met het verloop vrijkomen en waarin je items kunt zetten om bepaalde krachten te verbeteren, of bijv sneller health / xp gains. Beetje als in Bioshock, maar dan stuk eenvoudiger en beperkter. En als laatste heb je skill points, die je gedurende het spel verdient en aan diverse items (health, rage, special attacks etc) kunt spenderen.
    Verwacht geen diepgaande combo's, het is immers geen beat 'm up, maar het is wel lekker actievol. In 1 playthrough zul je niet alles unlocked of op 100% hebben, dus is een tweede nodig, en daarna kun je nog op hard spelen, waarbij je wel weer opnieuw moet beginnen (is dan voor de uitdaging en hard achievement).
    Met een aantal gesproken en merk toch wel dat men vaak zijn eigen style heeft. De een gebruikt meer (special) move A, de ander meer move B etc.
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens gelezen dat het spel 30 gewone aanvallen kent en 12 finishers. Klopt dit? Lijkt mij wel een mooi aantal.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Euhm, dat zou wel kunnen. Maar dat zijn dan wel combinaties als X, X, Y, of X, Y, of X, X, X, X, X, Y, of LB + RB, Y, of LB + RB, B et cetera. Op die manier zijn er inderdaad wel een hoop moves en finishers.
    De meesten ervan gebruik ik overigens niet. Lungen + finsher is ownage. :)
     
  19. roeni3

    roeni3 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in het derde level, maar ik kom niet verder.
    Ik ben bij zo'n een ding in een soort oude tempel, met drie van die standbeelden die een soort platformen uitklappen als je aan de hendel draait, ik kan van het 1 naar het 2e platform komen maar ik weet echt niet waar ik dan heen moet.. zulke stukjes verpesten het spel echt voor mij! ik wil ledematen zien vliegen en het bloed zien vloeien! ik wil niet een uur proberen verder te komen bij een mislukt platform element.

    De vechtstukjes zijn erg bruut, maar deze platform dingen verpesten alles! :mad:
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hoe kom je al aan het spel? :eek:
     

Deel Deze Pagina