Ik heb daarnet bij E-plaza in rotterdam gekeken, en zag daar een NEP-verpakking van Rollercoaster Tycoon liggen. Op de doos stond RELEASE DATUM 14 MAART maar de mensen van E-plaza hadden die 14 veranderd naar een 28! Betekent it dat RollerCoaster Tycoon nu op 28 maart verschijnt?
misschien was dat ook een nep verpakking. maar waarom willen jullie rollercoaster tycoon op de xbox het heeft niks extra ziet er nogsteeds hetzelfde uit en de besturing lijkt me ook nog eens slechter dan op de pc. koop hem gewoon voor de pc dan kun je geen excuus gebruiken dat je pc het niet aankan en het is nog veel goedkoper ook.
Ik heb het spel op de PC, maar ik vind het gewoon niet leuk om achter m'n pc te gamen (ik zit op m'n werk al lang genoeg achter zo'n ding). Rollercoaster Tycoon lijkt me een relaxt spel om op de bank en op een grote tv te spelen. Alleen ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de besturing zal zijn. Als die goed is koop ik het spel misschien ook wel....
Ik heb het ook op de pc ( incl. 2 uitbreiding, maar dat daaraan toe) Het is een leuk spel, maar na een tijdje ben je er wel op uitgekeken. Bovendien zijn de graphics achterhaald. De controls weet ik niet, maar 't zal wel oke zijn. Mijn advies: Try, before you buy
Ik vond deel 2 al een miskoop. Hij was wel veel beter, met al die Six Flags achtbanen en de mogelijkheid om decoratie bij je atracties te bouwen en opslaan (verhoogt de spanning ook nog!). Maar ik had echt zo super vaak deel 1 gespeelt dat ik hier al snel op uitgekeken raakte.