Reward Pack

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xcillerator, 24 apr 2002.

1. xcillerator

xcillerator XBOX rulezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu op www.xbox.nl kijkt zie dat ze de voorwaarden voor het reward pack hebben aangepasd, je moet een kopie van de aankoopbon meesturen naar een adres in gouda (dus geen e-mail meer)

Verder is het aanvraagformulier iets veranderd (opmaak), maar volgens mij staan er geen extra games bij.

Mazzolos

2. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    volgens het formulier zelf kan je het nog emailen, maar vind post ook best hoor, als ik het maar krijg heb tenslotte op 14-03-2002 mijn xbox voor €479,- gekocht.

3. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er staat niet bij dat je de xbox voor de normale prijs gekocht moet hebben...

4. RZA

RZA Koekebakker

Leuk Bevonden:
    0
    aaahahaaa, dus het is nu duidelijk. je krijgt gewoon die 2 games + controller als je em voor 299 euro haalt.

5. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt het nu lastig, want op de bon kan staan dat je 'm voor €300 gekocht hebt. Als ze dat zien geven ze 'm natuurlijk nie meer he..

6. RZA

RZA Koekebakker

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo niet? er staat nog duidelijk bij dat de enige criteria zijn dat je em VOOR 26 APRIL hebt gekocht en dat je een bonnetje nodig hebt. ze zeggen niks over de prijs.

7. Bigl-mo

Bigl-mo New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voor de zekerheid vandaag nog maar eens gemaild..
    en dit kreeg ik terug:

Hello,
    Thank you for writing to Xbox.
    If you purchased an Xbox before April 26th 2002, we want to reward you for your commitment to Xbox by providing you with a free customer reward pack. The pack will include a free official Xbox controller and two free game titles. Full details and the application form are available from www.xbox.com (please choose your country from the list on the top right hand side).
    If you are having problems opening the application form, please contact our Customer Care Line on 0800 587 1102 and we would be delighted to send you a form by post.

To simplify - if you buy the Xbox before the 26th April, and have a receipt dated before 26th April, then you can claim the reward pack, no matter what the price.
    Regards,
    Xbox Customer Care Team

ik heb da doos de 23e gekocht voor 299, dus ik krijg `t reward packje ook :D toch wel lullig voor de rest maar toch errug liev van microsoft..
    mijn papiertje is al onderweg naar gouda :D

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    deze staat er Xtra bij Azurik: The Rise of Perathia en NBA

9. RZA

RZA Koekebakker

Leuk Bevonden:
    0
    welk email adres? en kreeg je meteen die mail terug???

10. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, azurik en nba inside drive staan er nu bij, en ze vragen ook of je breedband internet hebt en welke provider. Stond dat er eerst ook? kan betekenen dat ze gelijk gaan inventariseren welke providers de meeste mensen hebben...

khoop niet dat dit de uiteindelijke lijst is trouwes, want t ziet er nu redelijk definitief uit allemaal, maargoed microsoft zei: wacht tot 26e dus ik wacht nog ff af....

11. dRazic

dRazic Warthog Driver.

Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of doet de site van xbox.nl het gewoon niet???

12. Bigl-mo

Bigl-mo New Member

Leuk Bevonden:
    0
    supxbxen@microsoft.com (mail adres staat op xbox.nl

i have got a question,
    i have bought the Xbox for 299,00 euro.
    but on a lot of fansites i read that i still can get the rewardpack because i bought it before the 26th of april.
    because i bought in in a store where it was a one day sale with that price, is it posible to get the rewardpack still, because i bought it for 299,00 euro?
    plz explain it to me.. (i`m sorry my english is bad):D

dit heb ik gemaild..

zal tuurlijk een standaard mail zijn wat ik terug kreeg (zo`n half uurtje later) maar ben er vast van overtuigd dat `t lukt nu...

13. Bigl-mo

Bigl-mo New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn IDD flink aant kloten eraan..dan doet ie `t weer..en dan weer niet...

gewoon ff blijven refreshen...

14. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn niet echt denderende titels :)

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja... maar wel nieuywe:D

16. dRazic

dRazic Warthog Driver.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een mailtje gestuurd of er nog meer titels bij komen en of er ook nog voetbal titels erbij komen, kijken wat ze zullen zeggen.

Dit is het mailtje wat ze terug stuurden ze hadden wel heel snel antwoord:

Hello,
    Thank you for writing to Xbox.
    If you purchased an Xbox before April 26th 2002, we want to reward you for your
    commitment to Xbox by providing you with a free customer reward pack. The pack
    will include a free official Xbox controller and two free game titles. Full
    details and the application form are available from www.xbox.com (please choose
    your country from the list on the top right hand side).
    If you are having problems opening the application form, please contact our
    Customer Care Line on 0800 587 1102 and we would be delighted to send you a form
    by post.

The full list of available games is on the application form, and at the moment
    that is:
    Halo, Project Gotham, Rallisport, Amped, Oddworld, Dead or Alive 3, Bloodwake,
    Fuzion Frenzy, NBA Inside Drive and Azurik: The Rise of Perathia.

Regards,
    Xbox Customer Care Team

Laatst bewerkt: 24 apr 2002
  17. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig staat NBA Inside Drive erbij ! :9
    Ik dacht dattie pas eind mei uitkwam, maar kan hem nu gratis krijgen }:]

18. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ahhhhhhhhh, kan me bonnetje niet vinden. altijd als ik iets goed opberg kan ik het niet meer vinden

19. matop

matop Guest

Ik heb de xbox op 14 maart gekocht dus ik denk dat ik het bonnetje niet meer heb maakt dit uit!?

20. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je al gemaild hebt (dat formulier) komt alles toch goed?, dan hoef je toch niet nog een keer dat formulier op te sturen via de post?

:)

Deel Deze Pagina