[XOne] MCE2005 kan tijdens installatie extender niet vinden

Discussie in 'Games' gestart door Maxorus, 29 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxorus

Maxorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

Ik ben een tijdje bezig mijn xbox360 werkende te krijgen als extender van MCE2005. Ik ben al een beetje moedeloos geworden om het verhaal nogmaals op te schrijven, ik heb het ook al vermeld op GoT (zie link), waarbij ook al verschillende suggesties zijn vermeld.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1347599

Reacties zeer welkom...

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Maxorus

Maxorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bedankt. Ik bekeek de forum al een tijdje (gewoon interesse), maar had nog nooit problemen met de xbox360 (gewoon goed apparaat).

Maargoed, de tutorial gaat over vista en ik heb xp mce2005. Dus media sharing weet ik niet precies hoe ik dit met xp moet instellen.

PS: ik wil geen windows media connect, maar de xbox360 als extender instellen en ik werk met een experiabox van KPN (sorry) thompson 780 (wireless). Kabel naar xbox360.

Laatst bewerkt: 29 apr 2009
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Maxorus

Maxorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik al gezien, maar het meeste gaat over over media center vista en ik heb xp media center. Aangezien bij windows de xp zo goed als verbannen is en praktisch geen enkele troubleshooting meer kan plaatvinden moet ik het zo proberen. Ik heb zojuist XboxMCEFULL-ENU gedownload, weet je of dit enige verbetering geeft?

Daarnaast heb ik ergens gelezen dat de experiabox gewoon een slechte combo geeft in het netwerk. Aangezien ik alle poorten open heb gezet die ik kon vinden, windows media connect werkt wel, maar ik wil de extender (interface mooier en een zoekfunctie voor de muziek bestanden)

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het beste kan je hier je vraag stellen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87489 ik ben namelijk niet van plan om elke nieuwe thread hetzelfde antwoord te geven .. zo houden we de kennis centraal :) .. welkom trouwens

Media center xp kan daar ook gevraagd worden en werkt hetzelfde

Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan inderdaad het beste je vraag even stellen in de thread die Fardo aangeeft! Welkom op het forum btw! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina