ik kan niet elk forum meer in

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Viking, 16 mrt 2003.

  1. Viking

    Viking de noorman

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ben een tijdje weg en er is weer heen hoop verandert. Het blijkt dat ik niet meer in elk forum kan/mag. Alleen als mijn account ouder is dan 3 maanden en meer dan 250 post geplaatst heb. Vervolgens staat er een vloekwoord in het bericht dat je krijgt als je de thread in wil waar je niet in mag. Ik vind het een beetje raar. Ik heb een account die ouder is dan 3mnd maar ik heb alleen niet zo veel threads geopend. Vind ik ook niet nodig. Waarom een thread beantwoorden of openen als er niets interesants is.

    Mijn vraag of liever verzoek is of een mod. mijn post aantal kan op schroefen zodat ik weer overal in kan. Ik heb in het verleden al laten blijken dat ik me netjes aan het forumbeleid hou. Dus plz pas het aan.

    bvd.
     
  2. Gladiator

    Gladiator Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    grappenmaker. Als de modjes dat doen wil ik ook overal toegang in :D
     
  3. Viking

    Viking de noorman

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je...jij bent er net en je hebt je nog niet bewezen. Trouwens ik vind wel dat ik een punt maak aangezien er besloten is om iedereen er vanaf te knikkeren die niet aan hun eisen voldoen. Eigenlijk kinderachtig maarja wat doe je eraan. Buiten dat ik ben geregistreed zins okt. 2002. Lijkt me lang genoeg. Overigens heb ik ook geen problemen gemaakt en zal dit ook niet doen.
     
  4. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Viking,

    Ik ga volledig akkoord met u.
    Ik ben zelf lid sinds 20 september 2002 (maar ik bezoek deze site al meer dan een jaar) en ik heb ondertussen 47 posts. (Dus tegen dit tempo zou ik de andere fora pas kunnen bezoeken tegen maart 2005!)

    In plaats van de kwaliteit te verhogen moedigt men het posten van stomme replies aan. Replies zoals : "Lol", "Ik ook", ... zullen schering en inslag worden om toch maar die 250 te halen.
    En als de MOD's zeggen dat ze dan zelf wel de personen zullen wegsturen, dan moeten ze ook maar eens naar het verleden kijken en zien hoe al die anderen aan hun posts komen. In plaats van een algemeen Xboxforum zal het een selectief clubje worden.
     
  5. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Viking en Enygm, jullie hebben eigenlijk helemaal gelijk. En ik zal een nieuw voorstel aan de crew/mod's voorleggen waardoor jullie eventueel wel het desbetreffende forum in zouden kunnen.

    Het kan ook zijn dat we eerst even de 'proefperiode' afmaken, want The Green Mile is pas net een weekje oud. Heb geduld en hopelijk zal er nog wat veranderen.
     
  6. IK NL

    IK NL Guest

    ja ik wil ook toegang ik heb me ook bewezen:p 8)
     
  7. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat van die 250 posts vind ik ook wel dom heel veel mensen zullen gewoon posten om dat getal te halen...
    Belachelijk maarja...
    Ik ben nog geen drie maanden gerigstreerd en wil ook niet echt er 250 hebben want die green mile is volgens mij niet ZO speciaal.
    Ik vond off-topic chat wel goed, mocht volgens mij blijven.
     
  8. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    het is al vaker gezegd en het lijkt bijna een cliche... en dat blijft het zolang er niet beter ingegrepen word... er word ergelijk kinderachtig geredeneerd door mods ed. op deze site.
     
  9. IK NL

    IK NL Guest

    klopt, niet door alle mods maar door sommige (kucheastmasterkuch) wel heel erg ja.
     
  10. the_mad_man

    the_mad_man True Noir

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    mja ik ben van 21 maart 2002 en heb 53 posts
    dus ik zal het ook nie echt reden om in the green mile te komen voor 2005
    0,15 post per dag :p
    tegen mij is er nog nooit kinderachtig gedaan hoor
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  11. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    het is al vaker gezegd en het lijkt bijna een cliche... en dat blijft het zolang er niet beter ingegrepen word... er word ergelijk kinderachtig geredeneerd door mods ed. op deze site.

    /edit oops, nu helemaal |:-
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  12. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Nogmaals, ik geef jullie gelijk en de postcount is inderdaad niet zo'n goed idee volgens mij. Maar er wordt nog overlegd.
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    The Green Mile is niet verplicht om te bezoeken noch om het gestelde criterium te behalen. Het is iets extra's voor de mensen die zich reeds echt bewezen hebben in de andere fora. Ik denk dat het logisch is dat we dat soort dingen invoeren.

    Maargoed, zoals DL al zegt; We bekijken het criterium op het moment nogmaals...
     
  14. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb wel goede zaken gedaan met posts tussen woensdag en vrijdag >;[

    /edit owja... die posts tellen niet :D
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  15. Mikau

    Mikau HK-47

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het hier volledig mee eens, kan niets toevoegen :)
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat je account 3 maanden of ouder moet zijn
    vind ik heel goed , maar dat je dan ook nog 250 posts of meer moet hebben snap ik niet goed.

    Je zou de regel kunnen veranderen naar een account van
    6 maanden of ouder en ongeacht het aantal posts.
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Tsja, het is nu eenmaal zo dat de Green Mile mythische vormen is gaan aannemen. Als ergens een exclusief clubje word gevomd wil iedereen daar bijhoren.
     
  18. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat green mile forum niet zo boeiend je komt hier toch voor het xbox nieuws en daarvan mis je echt niks als je niet in het green mile forum mag volgens mij:confused:
     
  19. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    nee, maar die threads zijn wel lachen..ik kan er ook niet in viking!
    D.L., schrijf elite ook maar onder het rijtje 'postcount-gedupeerden' :+
    nog 41:D en ik spam niet:D daarom gaat het zo langzaam:mad: :mad: :mad:
     
  20. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    dude ik ben voor de ijzeren hand, lullig voor die sommige members maar zoveel speciaals gebeurt er niet eens...Als er eentje doormag, blijf je straks aan de gang.
     

Deel Deze Pagina