Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

  1. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    we kunnen hier nu gaan mieren neuken over de kleinste woorden. Gaat mij er alleen over dat je alleen maar bezig bent iedereen te overtuigen dat wat jij vind het juiste is. Is alles wat je zegt met een totaal andere bedoeling. Zorg dan dat wat je zegt iig wat anders klinkt.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat ik al vaker gezegt heb:

    CoD4:
    Pros
    Modern
    Sneller
    Con
    Klein maps
    Slechte hit detectie (vooral snipers)

    CoD5:
    Pros
    Grotere maps
    Betere balans (perks en wapens)
    Betere hit dectectie
    Cons
    Meer lag
    Meer fouten in de game
    WOII
    Treyarch
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Is het niet pros i.p.v pres?

    &

    Wtf bij cons Treyarch?
     
  4. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap de verschillen GForce. Baal alleen een beetje dat mensen zo negatief doen over een spel waar zoveel mensen van genieten. Wat de verschillen ook mogen zijn. Buiten de technische gebreken gaat het natuurlijk puur om ieder zijn eigen smaak. Daarom zal ik niet snel reageren op mensen die positief zijn over een bepaald spel. Dit is iets wat zij zo ervaren. Al zou ik het er totaal niet mee eens zijn. Je schiet er namelijk niets mee op
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja klopt. En treyarch bij cons omdat ze er een zooitje van maken. Pacthes komen veels te laat en er zouten gewoon veels te veel fouten in de game. Ook fouten die in deel 4 zaten en gepatched waren duiken spontaan weer op in 5....

    Ben eigenlijk helemaal niet negatief. Smaak zal vooral zijn modern / WOII. Trouwens heeft deel 5 een betere hit detecite dan 4.
     
  6. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nog een zombie map :9
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2009
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ben er op zich wel blij mee, vond 1 map pack voor een spel dat zo succesvol was als COD4 toch wat aan de magere kant.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet slecht dat er alweer snel een nieuwe map pack komt :) Al iets bekend over de achievements?
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    ZEKER!!!
     
  11. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, super vet die nieuwe mappack :D
     
  12. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het maar zonde om die mappacks te kopen. Ik ben nog niet uitgekeken op de huidige maps dus om 800 punten uit te geven om paar maps erbij te krijgen is voor mij niet nodig.

    En ik vond de Variety-mappack zeer tegenvallen, Chinatown was op CoD 2 al een succes dus vond het een beetje goedkoop om die map alleen wat op te leuken. Killhouse is een leuke map, alleen te klein voor SnD dus veel kwam ik die map niet tegen. Vaak als ik die map speelde was het in een Private Match.

    Creek is echt de slechtste map, nog slechter dan Downpour. Bij SnD kan je als verdedigend team je tegenstander zo makkelijk vastzetten. Groepje let op de grot die uitkomt op B. En de enige mogelijkheid als aanvaller is om te rushen want ongezien kan je niet richting A komen.

    Broadcast vond ik dan nog wel een goede map, niet te groot niet te klein. En vooral hectisch zoals District en Vacant.

    Dus CoD 5 Mappack ga ik niet downloaden voor 800 punten, wacht wel tot het gratis te downloaden is. (klinkt cheap idd)
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Worden ze dat dan?
     
  14. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak wel, op de PC is de mappack voor CoD 5 alweer gratis. Dus een groot succes kan je het niet noemen.
     
  15. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Mappacks voor CoD zijn altijd gratis op pc. Heeft niets met succes te maken, maar met de mogelijkheid om te kopieren.
    Ze krijgen ze alleen een heel pak later, en de cheaters krijgen ze er ook gratis bij.
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Op de Xbox 360 is de CoD 4 mappack zelfs nog 800 MP, dus wachten tot ze gratis worden zou ik je niet aanraden ;).
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik dacht dat ze op de X360 ook niet gratis werden. Bij Halo is dat wel maar dat komt omdat ze aan de playlist worden toegevoegd en mensen die de mappack niet hebben in je party dan niet mee kunnen spelen. Bij CoD4 (5 weet ik niet zeker) zitten de maps niet in de playlist als 1 persoon in je party de maps niet heeft.
     
  18. LalihatuV

    LalihatuV IND RMS NL

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij word je dan uit de game gekicked als je de map pack niet hebt.
     
  19. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    In CoD WaW is dat inderdaad zo. Mogen ze zo stilaan wel eens iets aan doen want van dit soort dwang maken ze zich niet echt populairder.
     
  20. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op een 2e HDD de Variety mappack een tijd geleden gratis gedownload. Heel vaag...
     

Deel Deze Pagina