Maar wat moet je dan met een ps2 controller die op een 360 lijkt, koop gewoon een normale die liggen ook nog wel in de winkels..
Maar die ps2 controllers kan ik niet besturen ivm mijn spierziekte, vandaar iets dat lijkt op een Xbox/Xbox360 controller. Nu weer iets vaags, ik heb zo'n converter om de Xbox1 controller op de ps2 te gebruiken (deze). Alleen werkt ie niet. De Xbox controller reageert helemaal niet
Ohh oke, dat wist ik niet. Gaat het met een Xbox controller wel goed dan? Dan zijn die PS controllers ook niet erg ergonomisch
Ik weet niet wat een retourtje Azie (play-asia) kost? Dus ik kan ze hooguit een mailtje sturen Nee zijn ze ook niet Het zijn werkelijke de allerkutste controllers Maar de console zelf is da bom
Ja ik snap sowieso niet hoe die PS lui ooit een spel kunnen spelen waarbij je beide duimen op de analoge sticks moet houden (shooters/skate e.d.). Die sticks zitten veel te dicht bij elkaar
Inderdaad Waar ik vooral problemen mee heb is dat die linker analoge zo fucking ver weg zit, zo super onpraktisch. En daarbij is de grootte van de controller volgens mij voor en door dwergen bedacht Ik heb nu deze contr op het oog Aangezien je daar dus die analoge kan veranderen naar waar die bij de xbox ook zit. Wat denken jullie van de kwaliteit van dat ding?
Ben niet zo bekend met third parties, maar meestal zijn die wat complexere dingen juist wel goed. Maar zoals ik al zei, ik weet er niet veel van. Wel een toffe oplossing moet ik zeggen!
Lol ik heb toch liever dat al mijn knopjes vastzitten. Maar je kan het toch binnen een paar dagen zonder reden terugsturen en je geld terugvragen, dus je kan het altijd proberen
Bedankt voor jullie reacties, maar ik kan toch echt niet vinden wat ik wil Bestaan er nou echt geen ps2 controllers die lijken op een 360 controller?? Ik heb nog een handige gezien, alleen is die dan weer voor de pc Dat is deze Dat formaat en die positie van de knoppen is ideaal voor mij, dus dat zoek ik
Niemand die me kan helpen? Ik ben radeloos. Misschien begin ik een beetje irritant te worden, maar ik wil na 1,5 jaar niet op de ps2 gespeeld te hebben, door de controller, wel weer spelen.
Ik zou gewoon een PS2 controller halen, dan maar weer wennen. Word toch wel lastig om een goede controller te vinden dan.