Deze lan party is zaterdag 22 maart as in Roosendaal. Je kunt je opgeven tot 18 maart. Er zijn vette XBox games te winnen!! Wie komen??: SBS 6 (nog niet helemaal zeker hebben we al contact opgenomen) Omroep Brabant XBox magazine 14 Breedbeelds van Philips Redbull met gratis drinken ( 1 van de sponsoren) en heel veel gamers!!! Er wordt alleen HAlo gespeeld 4 vs 4. Tijd 21.00 - 8.00 dus van zaterdag tot zondag, extreme tijden, extreme omstandigheden en extreem kicken!!!! voor vragen mail naar: halo_tournament@hotmail.com
Voor de duidelijkheid: voor de post van the man stond een reply waarin stond dat ik hoogstwaarschijnlijk aanwezig zal zijn met iemand van MS
Is wel handig om te weten. Ik zal wel even kijken of ik kan komen. Is trouwens wel beetje laat aangekondigd. Dinsdag is het al 18 maart, moet ff kijken of mijn moeder niet moet werken, anders kan ze me wel brengen. Maar is er ook een info page?
Ja komop zeg, het zijn maar 9 uurtjes. Als het nou 3 dagen waren (8-voud) zou het natuurlijk logisch zijn om meer spellen te spelen. Maar voor zo'n korte tijd is Halo echt vet!! En dan komen er ook echt alleen de Halo-freaks op af
Ben net terug van Netgamez (en ben nu gaar). Maar hoe moet ik me dit voorstellen? Is het in een zaal, huis, gebouw, schuur??? Ik kijk wel ff of ik kan komen maar lijkt me wel leuk. Maybe tot ziens