1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halo3master3

    halo3master3 If it moves kill it

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen

    Wel eens na gedacht over een watergekoelde xbox360????????????
     
  2. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel even een vraagje, heb echt geen flauw benul waar 't te posten:
    Ik kan op Xbox.nl niet inloggen. Als ik op 'aanmelden' druk dan krijg ik het registratie scherm (Geboortedatum invullen, contact, gamertag controleren). Als ik dan m'n eigen gegevens invul komt er te staan dat m'n gebruikersnaam al in gebruik is. |:-
    Inloggen kan dus niet, ik krijg niet het LIVE inlog scherm. Wat ik eerst wel had (voor dat m'n xbox stierf)
    Help :| Wil kunnen inloggen.
    Link van wat ik krijg:
    https://live.xbox.com/nl-NL/Flows/AccountCreation/AccountInformation.aspx
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2009
  3. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je hebt dan in iedergeval geen garantie meer. Ik zou het niet doen.
     
  5. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je schijf crashed of zo kun je je TAG recoveren met alle XBLA games etc.

    Recovert hij ook automatisch alle dingen zoals bonus content gedownload via kraskaarten?
    Moet ik die kaarten/codes nog bewaren?
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hoef je niet te bewaren, alle gekochte content kan je gewoon gratis opnieuw downloaden.
     
  8. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat gebeurt er precies als je je Cache leeg maakt? Worden er dan bestanden verwijdert , zoals savegames ofzo?
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Vallen Fable 2 Bonus content & Halo Wars Honour Guard dus ook onder gekochte content zoals je dat noemt?

    Kun je ergens zien of kiezen om dat te downloaden als je het kwijt bent of moet je precies weten wat van welke game je allemaal gekregen hebt bij de game etc?
    Anders zet ik het even in een txt of zo van welke games.
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Microsoft houd voor elke account de complete download geschiedenis bij, kan je dus later gewoon uit die lijst plukken en drukken op opnieuw downloaden ;)
    Geld geloof ik ook voor dingen die je gratis hebt gedownload, ook gratis bonus content dus. In principe kan je alles wat je ooit gedownload hebt opnieuw downloaden.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat valt er ook onder. Alles wat je ooit heb gedownload, gratis én betaald, staat in je download history.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  12. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds de update is mijn 'auto-sign in' uitgeschakeld. Kan niet meer vinden, hoe je dat kan instellen. Iemand anders wel?

    Edit:Heb het al gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2009
  13. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb al een tijdje problemen met het geluid van m'n Xbox 360, en dan bedoel ik het geluid dat door mijn speakers (en ook) door mijn tv komt. Zodra het geluid in het spel of in de film iets omhoog gaat, bijvoorbeeld een stemverheffing of bij het begin van FIFA 09 dan krijg ik een soort ruis/storing in mijn geluid.

    Het ligt niet aan m'n speakers, dus het moet aan de Xbox 360 liggen. Ik heb gewoon een 2.1 setje en speel via compononent 1080p. Weten jullie misschien of dit aan de kabel van de Xbox 360 ligt of dat het probleem dieper zit?

    Thanks.
     
  14. Futtbucker

    Futtbucker Nog ff student =D

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    Komende week ga ik een Full-HD TV kopen (32").
    Daar wil ik dan graag mijn Xbox 360 op aansluiten natuurlijk.
    Voor optimale kwaliteit heb ik zo'n HDMI kabel nodig:

    [​IMG]

    Dat dikke ding aan de rechterkant in die verpakking is voor de 5.1 audio niet?

    Is dat echt persé nodig of kan ik ook gewoon zo'n kabel kopen:
    (Oftewel; verstuurd HDMI ook audio signalen?)

    [​IMG]

    Dit zou ik graag willen weten, want die kabel van het eerste plaatje kost op veel plekken €50.- en die onderste kun je op ebay al voor 3 euro ofzo bestellen.
    Want die onderste lijkt me veel fijner omdat ik dan gewoon mijn 5.1 audio set op mijn TV kan aansluiten, en dan nooit iets hoef om te switchen (bijvoorbeeld als ik TV kijk, en daarna wil ik gaan gamen).

    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is!
    Alvast bedankt. :thumbs:
     
  15. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    heb je wel een x360 die HDMI ondersteund?
    en dat "dikke ding" die kun je idd optisch aansluiten op je 5.1 surroundset.
    jep, HDMI kan ook geluid verzenden(correct me if i'm wrong)
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    HDMI is beeld en geluid en door één kabel idd.
     
  17. Futtbucker

    Futtbucker Nog ff student =D

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, vorige week nog een gloedje nieuwe van de Mediamarkt mogen ophalen omdat mijn vorige RROD had!
    +1 voor de Mediamarkt!

    Oké, dan ga ik voor die cheap-ass HDMI kabel van Ebay, en sluit ik mijn surroundset gewoon aan op mijn TV zodat ik met alle 'sources' (Dreambox, Xbox 360, Xbox) gewoon 5.1 geluid heb. :cool:
     
  18. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    @ s4nd3r,

    Kan aan de 360 liggen, maar ook aan de kabel. Probeer eens een andere kabel (van een vriend bijvoorbeeld) , dan kun je kijken waar het aan ligt.
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je hebt geluid uit zowel de speakers van je tv en een 2.1 surround dan?

    Zet de speakers van de tv dan liever uit! Zeker als de vervorming hierdoor te horen is.

    Probeer ook s de instellingen van de tonen uit de tv te wijzigen. Vaak kan je de bass of trebble regelen of heb je presets voor movie of music.

    Maar nogmaals: als je een 2.1 set gebruikt, zet dan het geluid van de tv uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina