1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vandaag gaat me niet lukken. Uit werk ga ik Horde op Snowblind doen en erna RE5 Versus. Morgen / vrijdag / weekend heb ik wel tijd. :)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Vrijdag ben ik hele dag vrij, en daarna ander halve week. Moet dus wel lukken. :+
    Is denk ik ook maar een half uurtje tijd ofzo als we er snel door heen knallen.
     
  3. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Maakt mij iig niet uit wanneer het is.

    Edit: Fiasco friendrequest gestuurd. :+
     
  4. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Rumple playlist: Non-Mythic DLC req.
    dus dan worden daar toch juist geen mythic maps gespeeld? terwijl die achievements die jij noemt op de mythic maps moeten worden behaald? :+
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Had bijna perfection :'-( Had een killstreak van 20+ (rampage) krijg we allemaal lag en opeens lig ik dood in het level. WHYYYYY????? Bungie Failure :mad:
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik wil je vrijdag wel helpen Fii, met een maat van me die is dan ook wel online :p
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    It's Sumo Time


    Sumo Hill is a map that focuses on vehicle chaos. I made two gametypes on this map, called Sumo Hill and Sumonaut. In the first minute the map just has one floor, but then after a while mancannons spawn in the corners. After one minute the second floor spawns and the hill's location moves. After 2 minutes the last hill spawns (you can get there via man cannons, although it is rather challenging to do so).

    The goal for Sumo Hill is to bump your enemies off the hill and stay there yourself. Sounds simple, it is actually, but it's hella fun. I know this won't win the price for it's originality, but I think I made a really fun map for it.

    The goal for Sumonaut is different. The Sumonaut's goal is to try and get people off the level by throwing grenades under them (they can't die, and the non-Sumonauts have grenade regeneration). Other people have to try and splatter the Sumonaut. The person that kills this player will then become the Sumonaut themselves (just like Juggernaut). The Sumonaut has little health so he can get splattered easily, but can also commit suicide easily.

    Screenshots.​
    [​IMG]
    This shows my map at the start. The hill and the outer ring are geomerged which I'm pretty proud of.

    [​IMG]
    This is the final look of the map. Each level spawns after 1 minute.

    Time for some action shots!​

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]





    Download It's Sumo Time!
    Download Sumo Hill
    Download Sumonaut


    If you have any feedback please let me know. It's my first serious forge map and there is always room for improvement. I tried various timed events, but I think these are the most fun. I tried, for example, to play with shield doors and kill balls, but they we're less fun. If however you think you know a cool timed event, please let me know!

    Would love to see some ratings of my map. Have fun playing =D!

    ___________________________________________________________

    M'n eerste serieuze forge map. Had deze op een Forge forum gepost, maar was te lui om het weer in NL te vertalen. Is echt een te grappige map om met vrienden te spelen, niet al te serieus, maar echt teveel lol mee gehad. Feedback is altijd welkom! :thumbs:
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Nice Rigest!
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Tnx, heb er zelf al behoorlijk wat lol mee gehad :). Als je 'm zou willen raten op Bungie.net zou ik dat erg waarderen. Mocht iemand nog geïnteresseerd zijn in bepaalde Forge technieken wil ik ze gerust uitleggen.

    Vooral het geomergen zorgt ervoor dat je bepaalde items in elkaar kunt zetten, iets wat echt heel handig kan zijn! En ook de timed events zijn eigenlijk vrij simpel, maar is pas iets wat ik kort geleden heb ontdekt.
     
  10. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke double xp weekend is er deze week?
     
  11. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ong. op de helft van Halo 3, maar ik ben er mee gestopt omdat ik serieus kapot erger aan die kut AI, dat die gewoon NIET kan rijden.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dan rij je toch zelf :)

    vet uitziende map trouwens Rigest, hoe lang ben je er mee bezig geweest?
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Fiesta.
    Random weapons spawn :p
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er trouwens iemand die me even kan helpen op Legendary? Ik zit bij missie 6 ofzo:+, iets met 3 torens die je moet veroveren en dat je op het einde 2 Scarabs moet mollen. Appreciated!
     
  15. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice :) Maar waarom spawnt er een killball op de bovenste verdieping na 3 minuten??
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ehm best wel een tijd. Had eerst een slordige versie gemaakt en daar heb ik veel op geprobeerd. Met deze versie ben ik denk ik zo'n 3 tot 4 uur bezig geweest.

    Hmm da's vreemd, dat had ik idd in eerste instantie gedaan, maar er later toch uitgehaald. Wanneer heb je hem gedownload?
     
  17. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze kunnen ook niet schieten:9
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je co-op gaan doen. :9
     
  19. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ben je online eigenlijk een Spartan Officer? Ik neem aan dat je dat bent als je zo'n goudgele lintje hebt in je Service Record, vreemd genoeg heb ik die wel maar niet de bijbehorende achievement, kan iemand dat verklaren?
     
  20. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Rond 1 uur vanmiddag :)
    En van 1 rode kant ontbreekt er een stuk in het pad naar de onderste verdieping, die komt er pas na 30 seconde bij. Verder zit die ring er bij mij niet omheen die wel op de plaatjes te zien is.
     

Deel Deze Pagina