- Weet ik zo niet, zullen andere leden een antwoord op moeten geven
- Dit kan je zien aan de achterkant, zie dit plaatje, daar is het de onderste poort onder de AV poort, bij een gewone xbox zullen de letters HDMI er ook niet in staan.
- Heb ik zelf geen ervaring mee, maar ik heb hier al vaker gelezen dat het het wel waard is, maar dat is voor iedereen verschillend. Er wordt gezegd dat het de mooie kleuren van component samen met de scherpte van VGA samenvoegt in 1 kabel. In theorie is het de overstap in ieder geval waard, je hoeft ook niet de officiele kabel van microsoft te kopen, een kabel van 5-10 euro van de Mediamarkt ofzoiets dergelijks voldoet ook.
- Ja dat kan, voor zover ik weet hebben de meeste tv's een VGA ingang. Ik heb zelf een samsung van de 4 serie, en daar zit het ook op. Die wie je zelf aan geeft is van de 6 serie, dus daar zal het ook wel op zitten. Als het goed is zit er ook een vga uitgang op je laptop, die blauwe poort waar je een blauwe stekker in steekt, is hetzelfde als wat op een monitor zit. (Voor zover ik weet zit dit op elke laptop) Ik weet alleen niet precies hoe dat dan gaat met het geluid.
Laatst bewerkt: 6 mei 2009