Splinter Cell Bug (wallhack ?)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 15 mrt 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben dus bij the Presidential Palace en ik kwam er ineens achter de Sam Fisher daar ineens op een plek gewoon door de muur heen kan lopen. :{

Kan iemand me zeggen hoe ik binnen in die presidentail palace kom want alles lijkt dicht. heb niet echt goed gezocht maar nu ik hier toch ben kan ik dat net zo goed vragen.

De wallhack kun je doen in het uithoekje van het eerste buiten gedeelte (bij de doolhof dus) daar heb je helemaal rechts een gate die dicht is. Loop daar gewoon langs de muur en je kunt daar ineens in een soort steeg die is afgedekt door een muur :confused:

2. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Je bent nu zeg maar voorbij die honden en wachters begrijp ik, iedereen is dood, ga door de 'tuin' en begeef je naar de linkerkant van de tuin door het hek heen dus, dan loop je op een grindpaadje d8 ik, dan loop je dat paadje af en zit er ergens een venster annex luik, open deze door er naartoe te lopen en druk op A en ga naar binnen. Easy as that!
    BTW: Moet ik een XBW-ADMIN uitleggen dat er speciale centrale threads zijn voor dit soort vragen:9?

3. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt is gewoon een foutje in het spel.

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA,ik dacht ook al van,krijg nou wat,ik loop de muur half in,dat is nieuw

5. mastapiece

mastapiece Guest

Wallhack = dat je door muren en andere dingen heen kan kijken, en dus niet dat je er doorheen ken lopen :)

Groetn

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ok waarom leg je dat uit?

owh ik snap je het al...lama

Maar ik heb het ook gehad...je kan er inderdaad ineens doorheen lopen...ik vond het wel lollig

7. XgamerX

XgamerX Make games not war

Leuk Bevonden:
    0
    ok weten we dat weer.

Deel Deze Pagina