IS dit spel nou echt zo kort want heb hem in een paar uur uitgespeeld.Komt er niets meer na ofzo of kan ik niets meer unlocken?wou het ff weten
Ja, je speelt die tien dagen of hoeveel is het ook al weer. Dat duurt een paar uurtjes en daarna begin je weer overnieuw. Maar als je het toernooi hebt gewonnen kun je door met je team (en geld) dus kun je weer meer dingen unlocken.
Waaahaa, waar heb je DOAX dan vandaan? Ik wacht al zo lang op dat spel, ik moet het hebben. Ik hoorde dat Dixons hem vroeger binnen zou krijgen... Als ze 'm nu al hebben dan sprint ik NU naar het winkelcentrum.
Waarschijnlijk geïmporteerd... Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik DOAX zal kopen. 't Lijkt me wel een leuke, originele game, met veel vrouwlijk schoon Alleen die prijs van 63 euro maakt het weer een stuk minder aantrekkelijk...
Bij Bartsmit krijg je gratis een kalender als je daar de games reserveerd. Maar weet iemand al wanneer deze game in de winkel ligt. Ik hoor nu verschillende data's Ik hoorde dat Dixons hem Dinsdag Binnen kreeg. Bij Bol.com waar ik hem heb gereserveerd is de levertijd nu 2-4 werkdagen. En bij Bartsmit is het 28 Maart. Ik weet het niet meer.
Er staat alleen het volgende op de site van Bartsmit. Wanneer u deze titel reserveerd en later omzet in een aankoop, ontvangt u een unieke kalender van DOA Beach Volleybal! Verder staat er niets bij , ook geen foto.
mij lijkt het spel nou helemaal niks want het enige wat het heeft is een paar lekkere meiden die allemaal in de gloeiende zon op het witte strand met strakke bikini's aan lopen te huppelen over het strand met meehuppelende borsten met een volleybal die ze sexy slaan over het net en dan kan je leuke dingen voor ze kopen die je ze kan laten aandoen en dan kan je hun weer verwennen of je hebt een topless mode kortom een k*tspel
Als het dezelfde is die ik heb (jaja, ik heb er een ) is ie van 2003. Lijkt mij ook logisch trouwens..... Ik zag dat er gezegd werd: Dixons krijgt hem dinsdag. Dit geldt niet voor alle filialen, aangezien niet alle Dixons-filialen op dezelfde dag goederen geleverd krijgen. En het zal me niks verbazen als dat met meerdere winkelketens zo is.
Er is geen live-functie, het enige waar je op kan hopen is een booster-disc over een paar maanden. En de officiele release-date in Nederland is 28 maart, dat is wanneer de Nederlandse leveranciers hem krijgen. Dixons is echter een Engels (?) concern, en in de UK is 'ie al uit. Dus vandaar...
Dixons is van oorsprong een Engels concern, maar is nu volledig in handen van VendexKBB en heeft nu niks meer te maken met de Engelse Dixons-vestigingen. Dus als Nederlandse leveranciers hem op 28 maart krijgen, krijgt Dixons hem waarschijnlijk ook gewoon op 28 maart.
Volgens mij heb je gelijk. Ik heb al twee Dixons gebeld (wanhopig, ik weet het) en beide hadden wel al hun nieuwe lading spelletjes binnen, maar nog geen DOAX. Dus we zullen toch echt twee weken moeten wachten... *steekt middelvinger uit naar kerel die met het gerucht kwam dat Dixons 'm vandaag zou hebben*
Ik weet ook nog niet of ik m ga kopen.. ik kijk iedere dag al tegen de geile doax kalender aan dus dat moedigt me aan om m te kopen