Mortal Kombat: DA, Koffins & Fatalities

Discussie in 'Algemeen' gestart door jermain, 14 feb 2003.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Re: fatalities

tuurlijk

2. Dog

Dog Boogie Man

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gezien zouden de fatality's moeten werken op elke plaats volgens vele faq's en site's !!!??
    Waar moet je dan juist ongeveer staan ? Of is dit bij elke persoon anders ?

3. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe zelf een sprong of twee naar achteren om hem niet per ongeluk te raken met een zwak tikkie en doe dan de fatal en ze werken allemaal.
    Bijna alle crypten zijn open maar ik moet alleen nog wit en donker grijze coins hebben en die krijg je alleen bij de sub games.

4. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Mk rulez AARS

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    je kunt ook een character ,,Rain,, krijgen op de 1of andere manier

6. Dog

Dog Boogie Man

Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord op mijn voorgaande vragen ?? :confused:
    Ik kon misschien geen geschikt antwoord voor mijn probleem vinden omdat jullie het nog niet gespeelt hebben met (een) vriend(en) of zo ?
    Nu heeft een vriend van mij opgemerkt dat de fatality's steeds zonder problemen werken wanneer hij de 2e controller uittrekt of gewoon niet insteekt. Ook bij versus mode.
    Hiervoor werkten de fatality's maar sporadisch en steeds bij dezelfde characters. |:-
    Heeft iemand anders dit ook al gemerkt of misschien kan iemand dit ook even testen.

7. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu alle carracters uit die kisten nu moet ik met allemaal ff die training doen

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel regelmatig dat een fatality het niet doet terwijl ik wel de goede code op de juiste manier heb ingevoerd.
    Waarom het dan niet lukt weet ik eigenlijk niet, meestal geef ik toch mezelf maar de schuld das het makkelijkste.

9. Dog

Dog Boogie Man

Leuk Bevonden:
    0

Probeer het even door de 2e controller uit te laten, volgens mij zullen ze dan telkens werken !! Hou me op de hoogte, zou wel graag weten of het nu feitelijk daar aan ligt.

Grtz

10. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    MKDA RULEZ!

11. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die alle kisten al open heeft en gebeurd er dan nog iets?
    Ik moet er nog zeker 25 openen en ik heb alleen wit en donker grijze munten nodig.
    Helaas krijg je die alleen met de twee sub-games.

12. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    jah das kut ik mis nog 2 characters maar ik heb daar 6006 sapphire coins voor nodig en voor die andere 3900 gold coins ofzow word ff nog hard vechten! maar ik vind het echt een topgame vooral die kisten das wel vet lekker kijken wat erin zit is echt lachu en een beetje tegen vrienden spelen is ook lachue en die fatalities zijn vet!

13. Ajax

Ajax Guest

welk character vinden jullie het best?

Ikke Hsu Hao

14. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    kung lao

PS: k vind t zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo jammer dat ie niet LIVE is.:'-( :'-(

Maar evengoed _O_ _O_

Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  15. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    subzero vindt ik het best

16. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    kenshi vind ik het best. (maar heb alle characters nog niet)

mkda is _O_ _O_ _O_

17. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    in welk niveau spelen jullie de arcade mode?? Ik kom echt niet verder dan medium.

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik weet de naam niet meer, maar ik heb wel een met een paar poppen op de 1na hoogste stand uitgespeeld. Gewoon even een paar goeie moves van je character instuderen met bijbehorende block-momenten.

Alleen zo is het niet leuk spelen, omdat je telkens hetzelfde doet. Ook zijn er een aantal standaard tips. Zoals die "sidestep". Als je die mist meteen blocken en weer "sidestep" (denk bv aan Scorpion).

ps. Speel het enkel nog als ik bezoek krijg. Kan ik sommigen van hun eindelijk legaal bewerken.;)

cya

Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  19. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die ene truuk met dat van easy koins bij iemand al gelukt want bij mij lukt het niet :mad:. Kan iemand mij uitleggen hoe je het moet doen ?

20. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die ene truuk met dat van easy koins bij iemand al gelukt want bij mij lukt het niet :mad:. Kan iemand mij uitleggen hoe je het moet doen ?

Deel Deze Pagina