moh frontline eerste level

Discussie in 'Algemeen' gestart door GerardJ, 16 mrt 2003.

1. GerardJ

GerardJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al twintig keer het strand opgerend in het allereerste level en alles gaat goed totdat ik aan het eind de twee mitrallieurnesten tussen de bunkers moet uitschakelen. Ik blijf maar schieten en schieten maar er gebeurt niets, en na een tijdje ben ik weer dood. Waar moet ik nu precies op mikken?

2. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je eerst melden bij de officier en die vertelt je dat je vier man moet redden die zitten versprijd op het strand Die worden beschoten door die bunkers.

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    En dan moet je er nog eentje covering fire geven die helemaal rechts zit. Waarna je door een gat in de duin kunt. Dan wordt je verteld dat je het mijnenveld moet oversteken naar een machine gun turret (waar een paar mannetjes staan die je moet killen). En met die turret kun je die machine gun nesten mollen. Succes !

4. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet schieten op de machine gun tussen de twee bunkers, als je daar ff een tijdje op schiet dan gaat ie vanzelf kapot.

5. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Idd gewoon blijven proberen hij gata vanzelf kapot

6. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Jep het is mij ook gelukt. Oefening baart kunst:)

7. GerardJ

GerardJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel keer dan?

Dat van die vier man en die opening heb ik allemaal gedaan, het gaat echt om het laatste stukje waar ik al twintig keer net zolang op die @#$%mitrallieurs schiet tot ik weer dood ben, en ik heb maar 1 keer een van de twee kapot gekregen, en nooit alletwee. Maakt het nog uit hoe je precies mikt? (bij die mannetjes die in de loopgraaf staan te wachten moet je ook onder hun voeten mikken, zal wel zijn om de terugslag te compenseren zijn of zo)

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Je moet goed kijken, iets links van het midden tussen de twee bunkers in verschijnt af en toe en heel klein sprietje een maaneetje .Maar die duikt af en toe weg....gewooon neerknallen. en er komt maar 1 rookpluim volgens mij.

9. Eeks

Eeks see more

Leuk Bevonden:
    0
    op die mannetjes schieten heeft weinig zin, je moet er net onder schieten waar die mannetjes zich verschuilen.

10. GerardJ

GerardJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er al uit. Als ik met de mitrailleur schoot, dan keek ik in het vizier (niet onlogisch denk ik toch). Je moet echter kijken naar de kogels, die je als dunne witte lijntjes kunt zien vliegen, en die een paar centimeters boven het vizier uitkomen. Ik schoot er dus gewoon overheen...

Deel Deze Pagina