Weten jullie wanneer dit spel uit komt wat er alemaal in zit en Hebben jullie er screens van gezien. Ik weet alleen dit -Xbox Live -300 costumes(60 nieuwe) -20 charaters -3 nieuwe charaters -40 levels(5 nieuwe) Ik weet niet of het allemaal waar is.
Dead or Alive Chronus word een verzameling van alle doa's uit de gehele doa reeks... Ook komt er een DOA4, maar die staat los van DOA: CC (Er zullen volgens mij dus geen characters van DOA4 is DOA: CC zitten)
Waaahaa, wanneer leren de mensen het nou? Dead or Alive: Code Chronos is NIET Dead or Alive 4. Dat is zelfs bevestigd door Itagaki. Er gaan geruchten de ronde dat DOA:CC ook niet de verzameling van DOA1 t/m DOA3 is, maar een adventure spel. Een spel dat gaat over de jeugd van Kasumi en Ayane, tenminste dat heb ik een hele tijd geleden gelezen op het internet. Ik geloof het laatste eigenlijk meer dan de verzameling-rumor, gewoonweg omdat het best wel vroeg is voor een soort Greatest Hits.
Nou,ik denk niet dat het een adventure game over hun jeugd fgaat worden,ik denk ook gewoon een verzameling van alle doa's uit de gehele doa reeks wordt