1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Faction: Guerilla

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 16 feb 2008.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    't Is wel vet dat alles kapot kan, maar het gaat weer een beetje te makkelijk kapot (vooral met die sledgehammer beuk je zo door alle gebouwen heen).
     
  2. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt de demo wel leuk, alleen jammer dat er een tijdslimiet opzit.. wil lekker alles kapot maken eigenlijk :-/
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je moet binnen 10min bij die walker zijn, maar daarna kan je er toch zo lang over doen als je wil om bij die truck te komen? Al kan die walker wel kapot, en komen er oneindig mannetjes aan :mad:
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwja maar als je goed keek die gebouwen zijn sowieso niet heel sterk gemaakt :cool: Ik vond de demo wel erg vet en de guns ook etc
     
  5. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de demo geweldig, mijn soort game. maar 70 euro er voor neerleggen. Ik weet het nog niet.
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  7. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet eens dat het zo goedkoop was, ik ging er vanuit dat het 70 was omdat bijna alle games dat zijn.

    heeft er iemand trouwens ervaring met die website?
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2009
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heel veel mensen hier @ XBW hebben er met groot succes besteld. :)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Waar vind jij dan nog games voor €70? :confused: Ik weet wel dat je ze bij Bart Smit nog wel eens tegenkomt voor €65 maar voor de rest vind je ze toch wel voor €60 nieuw (Gamemania, Dixons etc) en bijvoorbeeld bij MediaMarkt voor €50/55.
     
  10. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    I heb de demo gechecked en Damn wat is die Geo Mod vet.
     
  11. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor anderhalf jaar als geen games meer gekocht :eek:. dus ik ben niet zo up-to-date.

    Maar ik heb een vervelend dingetje gemerkt in de demo, als je met je hamer bijv een lantaren paal molt , en er valt een klein stuk van op je hoofd, ben je al 2/3de van je HP kwijt, en het is vrij moeilijk om je HP te zien.
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    net de demo even gespeeld , en moet zeggen dat ik toch wel onder de indruk ben ! ik vind hem echt lekker besturen , het ziet er super tof uit ,en dat alles kapot kan ik is ook wel relaxt !

    Vond dat stukje dat je op die wagen zat en al die wagens moest neerknallen echt tof gedaan !

    Maar waar kan je wapens vinden in de demo ?
     
  13. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb net nog wat (ook Nederlandse) previews gelezen en de reacties zijn overwegend positief. Belangrijk punt vind ik dat de meeste mensen na een speelsessie van enkele uren aangeven dat de demo absoluut niet representatief is voor de game zelf, en dat in positieve zin.

    Indruk maakten vooral:
    - het moraal aspect (met side-missions de tegenstand in de regio verzwakken en medestrijders van het verzet verzamelen)
    - de variatie in de missies
    - de soepele gameplay
    - de engine die al de verwoesting mogelijk maakt op een ongekende manier

    Genoeg redenen voor mij om m alvast te pre-orderen bij onze vrienden van gamehubs !
     
  14. Sanguine

    Sanguine Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen komt de MP demo uit, hij zal bevatten:

    - 2 Maps
    - 9 Weapons
    - 5 Backpacks
    - 15 unlockable XP levels
    - Damage Control Playlist only

    \o/
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik heb vanmiddag die demo gedownload en nu weet ik zéker dat ik m wil hebben! tis egt gruwelijk vet! weet iemand waar die te pre-orderen is? ik zie al gamehubs staan, maar ik hou nie zo van dat internet gedoe.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2009
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heh ga em straks/morgen bij GH toch kopen denk ik.
    Stukken goedkoper en heb al meerdere games daar gekocht en vele tientallen op internet, enorm veel geld mee bespaart.
    Demo begint op me te groeien en MP demo was ook niks mis mee.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2009
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik ga m waarschijnlijk pre-orderen bij play.com. Das lekker europees en je krijgt nog 4 multiplayer co-op shitje maps erbij waarin je zoveel mogelijk schade moet toebrengen met maten. het is er nog onzeker van of ze oo als dlc komen, dus dan neem ik ze maar.
     
  18. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    MP demo is ook erg vermakelijk :) ik weet dat het vloeken in de kerk is... maar persoonlijk vind ik dit leuker dan Halo, komt mede ook doordat ik het op mijn leeftijd stoerder vind om met stoppelbaard en vieze leren jas rond te springen dan in zo'n fel gekleurd metalen pakje in kaugomballenland :) ..
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2009
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    _O_ ik d8 precies tzelfde
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat is je leeftijd dan dat je je te oud voelt voor kleurtjes? 15? :emo:
     

Deel Deze Pagina