Heb he nu nog nut om een PS2 te kopen en me XBox te verkopen?!?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mastapiece, 15 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1m

p1m Guest

nee

2. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker onderbouwd :p

Ik zou zeker min xbox er niet voor wegdoen, eventueel nog een ps2 bijkopen voor de exclusieve games, maar zoals gezegd werd, ps2 is toch al wat oud en die xbox is toch zoveel krachtiger...

3. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    bijkopen is één ding.. wegdoen is heel iets anders.. bijkopen kan je natuurlijk altijd doen..

4. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Om op het topic in te gaan:
    Hangt helemaal van jezelf af. Luister niet naar anderen.
    Doe dit:
    - Bepaal voor jezelf wat voor games jij zelf het leukst vind. Denk hierbij in genres (platform, racing, first person shooters, etc).
    - Kijk bijv. op http://www.gamerankings.com wat voor soort games er allemaal beschikbaar zijn in jou favoriete genre(s) en lees de reviews een beetje door om te kijken of ze ook volgens jou juist gereviewd zijn...
    - Vergelijk het aanbod van die games op beide systemen en je bent klaar...

5. Da_G

Da_G Method Man

Leuk Bevonden:
    0
    GTA 4 is al aangekondigt en gaat waarschijnlijk GTA Online heten.

6. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor playstation 2 gaan. hij dan wel al wat ouder, maar hij loopt goed, en zal ook wel goed blijven lopen wat er ook mocht gebeuren met de andere 2 consoles. de aanhang van ps2 is al te groot om slecht te gaan lopen. ik denk dat ps2 met de tijd alleen maar beter wordt op alle vlakken.

7. xforz

xforz Guest

Wat heeft de achterhang er nou mee temaken of de console zelf goed is??? Microsoft heeft de xbox1 niet gemaakt om winst mee temaken maar om een imago de scheppen en zal de xbox dus niet snel opgeven...
    En waar slaat het op dat de ps2 alleen nog maar beter wordt?? hij is veroudert en draait denk ik nu op bijna 100%...

8. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De PS2 is natuurlijk al meer dan 3 jaar geleden in Japan geintroduceerd. Ik heb alledrie de consoles en voor de PS2 koop ik niks meer, omdat ik het zonde vind voor wat ik er voor krijg. Ik had laatst de Getaway gekocht, en ik vond het eigenlijk zwaar bagger, dus weer ingeruild voor een een Xbox spel. Ik zou het niet doen iig.

9. Da_G

Da_G Method Man

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een PS2, Xbox en Gamecube en ik speel het meest op mijn PS2. Als ik zou moeten kiezen zou ik de PS2 nemen, want die heeft veel leukere spellen waarvan veel goede games.

10. Lord_revan_the_dude

Lord_revan_the_dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen kijk naar het genre xbox heeft veel shooters en ps2 doet het goed bij de rpgs

11. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die gast er allang uit is of ie zijn xbox wl of niet houdt. Dit topic is meer dan 2 jaar oud :cool:

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Het is wel een memorabele eerste post ;)

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het omhoog kicken van een thread die ruim twee jaar oud is en gezien het onderwerp nu nutteloos is wordt niet echt gewaardeerd.

Deze gaat op slot, iemand die een soortgelijke vraag heeft zal een nieuwe thread moeten openen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina