Jamai in een spel!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door ps2/xboxgamer84, 17 mrt 2003.

1. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag las ik op internet het gerucht dat er een spel van Idols gaat uitkomen, met in de hoofdrol de kersverse winnaar Jamai. Je zou dan op de maat van de muziek op knoppen moeten drukken en jouw figuurtje gaat dan zingen als je het goed doet.

Dit is toch te belachelijk voor woorden!? Een spel over die idioot met die bolle wangen en die scheve bril... :'-(

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bron?

3. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat lijkt me dus echt ongelofelijk dat er ook maar iemand ZO dom is om dat spel te gaan ontwikkelen en het ergste is dat ie mischien ook nog wel meer dan 1 keer verkocht gaat worden. ik snap niet dat er zoveel domme mensen zijn, te gek voor woorde ja.

4. ps2/xboxgamer84

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik niet, een klasgenoot liet het vandaag op internet zien. Op zo'n site waar allemaal van die celebrity nieuwtjes staan enzo, dus als het meezit is het gelul.

5. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game zou een rating van niet geschikt voor wie dan ook moeten krijgen wegens gruwelijkheid.

6. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het gewoon te zielig voor woorden dat ze het zo erg uitmelken

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Met fuzion frenzy kan je ook op de maat van (coolere) muziek op knopjes rammen..

8. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    Net als spice girls the game, bust a move, en parrapa the raper ofzo zeker, dat soort games zouden verboden moeten worden :{.

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ben benieuwd wie het zou kopen, alle meisjes die dit kijken hebben waarschijnlijk toch geen console

10. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    met mario party was ie wel leuk :)

11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    bah, britney spears heeft ookal zo'n game op de GBA. Dat dans spel op de 5310 is wel vet trouwens..:9

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het zou heel goed kunnen idd. :mad: Ze willen het zo veel mogelijk uitmelken. Bovendien heb je ook een weekend miljonairs game, en een idols bordspel is er ook al denk ik...

13. duuvelke

duuvelke i'm a x-box girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een meid en heb naar idols gekeken maar geen haar op me hoofd die eraan denkt om dat spel tekopen

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben ook idols fan maar no way dus he... Oh deze game wordt vast door Davilex uitgegeven :):):)(hahaha..)

15. mastapiece

mastapiece Guest

Davilex aan de macht!!! whahaha..ja dit spel..wat moet je dervan zeggen..het zal wel door veel kleine meisjes voo hun verjaardag gevraagd worden etc

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dat soort mensen kopen dat. Die hebben er niet echt vertsnad van (hebben ook vaak als nexst console de ps2, van hun ouders gekregen). Je had toch ook een GTST-klik-voor-plaatjes-van-die-en-die-spel? Zo iets zal dit ook wel worden....
    DAVILEX AAN DE MACHT:):):)(zijn wel failliet)

17. Honesty

Honesty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook genoten van Idols maar het spel of cd's zal ik er niet een twee drie van kopen. Misschien is het wel leuk om een FPS van Idols te maken. Dus schieten op Jim, Jamai en met een rocketlauncer Hind van het podium afknallen:+

18. ps2/xboxgamer84

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja. Dan is het wel leuk, ik denk dat er dan ook meer verkocht van zouden worden. Tenminste, ik denk dat er meer personen zijn met een console die Jamai willen schieten dan dat er kleine meisjes zijn met een console die hem willen laten zingen.

19. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    als ze vals zingen dan he

20. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    JOEHOEW Jamai op de Xbox :+ haha.. dolby surround aan en Jamai laten zingen door op wat knoppen te rammen.. Zouden mijn oren dat overleven?

Deel Deze Pagina