Vandaag las ik op internet het gerucht dat er een spel van Idols gaat uitkomen, met in de hoofdrol de kersverse winnaar Jamai. Je zou dan op de maat van de muziek op knoppen moeten drukken en jouw figuurtje gaat dan zingen als je het goed doet. Dit is toch te belachelijk voor woorden!? Een spel over die idioot met die bolle wangen en die scheve bril...
ja dat lijkt me dus echt ongelofelijk dat er ook maar iemand ZO dom is om dat spel te gaan ontwikkelen en het ergste is dat ie mischien ook nog wel meer dan 1 keer verkocht gaat worden. ik snap niet dat er zoveel domme mensen zijn, te gek voor woorde ja.
Weet ik niet, een klasgenoot liet het vandaag op internet zien. Op zo'n site waar allemaal van die celebrity nieuwtjes staan enzo, dus als het meezit is het gelul.
Net als spice girls the game, bust a move, en parrapa the raper ofzo zeker, dat soort games zouden verboden moeten worden :{.
Het zou heel goed kunnen idd. Ze willen het zo veel mogelijk uitmelken. Bovendien heb je ook een weekend miljonairs game, en een idols bordspel is er ook al denk ik...
ik ben een meid en heb naar idols gekeken maar geen haar op me hoofd die eraan denkt om dat spel tekopen
Ik ben ook idols fan maar no way dus he... Oh deze game wordt vast door Davilex uitgegeven (hahaha..)
Davilex aan de macht!!! whahaha..ja dit spel..wat moet je dervan zeggen..het zal wel door veel kleine meisjes voo hun verjaardag gevraagd worden etc
Ja, dat soort mensen kopen dat. Die hebben er niet echt vertsnad van (hebben ook vaak als nexst console de ps2, van hun ouders gekregen). Je had toch ook een GTST-klik-voor-plaatjes-van-die-en-die-spel? Zo iets zal dit ook wel worden.... DAVILEX AAN DE MACHT(zijn wel failliet)
Ik heb ook genoten van Idols maar het spel of cd's zal ik er niet een twee drie van kopen. Misschien is het wel leuk om een FPS van Idols te maken. Dus schieten op Jim, Jamai en met een rocketlauncer Hind van het podium afknallen
Haha, ja. Dan is het wel leuk, ik denk dat er dan ook meer verkocht van zouden worden. Tenminste, ik denk dat er meer personen zijn met een console die Jamai willen schieten dan dat er kleine meisjes zijn met een console die hem willen laten zingen.
JOEHOEW Jamai op de Xbox haha.. dolby surround aan en Jamai laten zingen door op wat knoppen te rammen.. Zouden mijn oren dat overleven?